"Lite" kort från semestern i thailand

Här kommer lite kort från semestern oj vad svårt de var att sålla bland alla hundra,undrar hur
man ska kunna välja vilka man ska scrappa ...

image80
Rasmus snorklar bland fiskarna på ön kho wai

image81
Vår bungalow på whitesand på ön kho chang

image82
solnedgång

image83
Ett av våra boenden ´var i en hydda på pålar väldigt simpel, men de måste man ju prova på oxå

image84


image85
Anders gottar sig i solen på ön kho maak

image86
Ljuvliga blommer

image87
ett härligt kort helt enkelt

image88
i poolen på kho cang ( kee bee beach)

image89
Gosa med mamma så man slipper gå i sandende kan ju vara farligt med lite sanden fötterna
uppe på filten

image90
coola killar nattetid

image91
elefantridning i djunglen

image92
härliga vatten bäst på kho samet ett av vårat favorit ställe på denna resan.

image93
utsikt från vår bungalows på ön kho wai underbart snorkelvatten.

oj oj oj ni orkade se alla korten de var ju svårt att välja.... vilka man skulle visa .
ha en bra  kväll
kram Nancy

Kommentarer
Postat av: Anonym

WOW vilka bilder. Ser helt enkelt fantastiskt ut.
Välkommen hem också.
kram elisabethT

2007-04-09 @ 21:00:23
Postat av: Barbro

Vilka underbara bilder du tagit.
Kram Barbro

2007-04-09 @ 22:08:53
Postat av: elisabethp

Herregud vilka underbara kort!! Nu vill jag också åka till Thailand...

Postat av: malin

åh vad härligt... det ser verkligen underbart ut - jag vill gärna se fler bilder! *ler* man kan verkligen se hur skönt ni haft det *kram*

2007-04-10 @ 14:35:25
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: monica

OJOJOJ...vilka underbara bilder *oxå sugen på att åka iväg ;-)* Nej du, det är inte helt lätt o välja ut bilder till ett album...jag hade närmare 200 bilder då min syster o jag tog ca 100 var...o jag har säkert inte valt de bästa...men jag ville ju ha med lite av varje, resten ligger på DVD!
Ser fram emot o se vad du hittar på med dina bilder!=)
*kram*

2007-04-10 @ 19:21:46
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Maria

Verkligen störthärliga bilder!!! Hur sugen blir man inte då?? Det med solnedgången var mysigt, alla fina!! Ska bli skoj att se det scrappade resultatet senare! Hoppas påsken vart bra,
Kram Maria

2007-04-10 @ 21:51:13
URL: http://mariascollage.blogg.se
Postat av: Ita

Inte orka titta... e du go eller jag vill se MER!!! Verkar helt underbara ställen. Ångrar stort att vi inte åkte dit, väst sidan har blivit ett riktigt mallorca nu... =( . Kommer du på Paperdollen den 29:e? Vill veta mer vart ni var.
Kram

2007-04-10 @ 22:08:26
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: [email protected]

Hej Nancy, och resten av familjen!
Vilka härligt bilder, längtar redan tillbaka... Vi om hem i natt. Kallt, men skönt.
Efter en h-ves resa från Koh Chang njöt vi också av Ka samets härliga strand och sen fick vi några härliga shoppingdagar i Bk. Fick med mig familjen till MBK flera ggr (de hade ju McDonalds och mobiltelefoner där...)
Ha det så bra och hälsa så gott!
Kram Stina

2007-04-11 @ 09:01:30
Postat av: Anneli

Sicka kort!!!! Helt ljuvliga allihop!! Förstår att du kommer få problem med att välja vilka du ska scrappa! *L* Trevligt problem!!
Ser fram emot att se fler!
krAM Anneli

2007-04-11 @ 09:09:02
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: Petra/Paradise

ÅÅh shit va avis jag blir!!!
Ser att det var en otroligt härlig resa!
Jag har alltid velat åka dit men nu vill jag ännu mera dit! =D

Borta bra..men hemma bäst?? ;)
Tack för titten!!
/Petra

2007-04-11 @ 13:38:33
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Annika

Så underbart ni måste ha haft det. Vill man verkligen åka hem när man är där?Längtar oxå för att få åka dit...nån gång kanske *Ler* Kram Annika

2007-04-11 @ 19:16:40
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Inger Marie

Så herlig dette så ut da og det er flotte bilder du har tatt :)

Postat av: Inger Marie

Så herlig dette så ut da og det er flotte bilder du har tatt :)

Postat av: Madssimone

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2010-11-22 @ 14:00:43
URL: http://madssimone.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback