orättivist

Vad livet e orättvist, pratade med min mamma idag efter att jag hade varit ute på stavgång i 1 tim 15min med Malin.h (tack för trevligt sällskap) min Älskade morbror e jätte sjuk fy f...n vad de e orättvist, stackars mamma som hela tiden har något bekymmer att tänka på hon e ju mamma mer eller mindre för sina syskon de är 6 stycken efter som både min mormor och morfar e döda så har mamma "tagit" över den rollen.
För lite mer än 1 årsedan fick min älskade moster värsta elakartad bröstcancer blev jätte sjuk ingen rolig historia fast den "slutade" ganska bra nu e hon hyfsat frisk -som tur e så har hon en vilja av stål. Som jag tror hjälper till att över vinna denna jobbiga tid som är och har varit. Så nu när hon börjar bli frisk och åter går sakta men säkert till vardagen så dyker de upp ett nytt bekymmer i släkten/familjen visst e de orättvist

Jag säger bara de ta vara på stunderna NU skujt inte upp saker och ting LEV nu du vet inte vad som händer imorgon....
Vad negativ jag låter men de e alldeldes för många runt om kring mig som bara rycks bort helt plötsligt :( snyft

Så fick man lättat lite på hjärtat för att inte känna sig helt nere Tack
Nä nu ska jag krypa ner jämmte Anders i sängen
undra vems tur de e att komma in med te på sängen och sjung ,båda ligger kvar och väntar på att bli uppassade på sin födelsedag.Nä de blir nog inget med de de e ju vardag och Anders går ju upp 6,00 inget för migZzz
sedan e de ju inte lika viktigt med födelsedagen längre fast man vill ju kanske få något paket .oj nu låter jag kanske som ett barn :)
sköt om er alla och kom ihåg TA VARA PÅ TIDEN NU.
karmis

Kommentarer
Postat av: Malin

vännen... jag förstår...usch vad jobbigt...hoppas såklart det ordnar sig för din morbror...hör av dig om du vill prata - kanske du vill komma över i helgen? är ju gräsänka... vi kan väl höras? *kram*

Postat av: Erica

Säger som Malin, vill du prata är det bara att komma eller ringa.... Tänkvärda ord du säger om att ta vara på tiden nu, jag tror det är jätte viktigt att försöka göra just det, vi har alldeles för många måsten.... som vi hela tiden måste göra.
Sköt om dig vännen. Kram Erica

2007-04-19 @ 07:37:09
URL: http://ericasscrap.blogg.se
Postat av: monica

skickar en stor *styrkekram* o en stor *grattiskram* till dig!
Ta hand om er! =)

2007-04-19 @ 14:06:49
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Malin H

Väl valda kloka ord...som vi alla borde tänka mer på.... Är det nåt så säg bara till vi är ju lite nattugglor båda :-)
kram

2007-04-20 @ 08:47:50
URL: http://malinsscrap.blogg.se
Postat av: Annika

Grattis i efterskott...klart ett litet paket vill man ju ha.Det behöver ju inte vara så dyrt *S* usch och fy med alla dessa sjukdomar. Man glömmer av att leva för alla måsten. Bra om man kan komma ur ekorrhjulet. Tänker på dej, bra att du "skriver" av dej.Det hjälper lite. Stackars din mamma...hon är den trygga famnen.Ni får krama om henne ofta, så hon orkar med.Ha en trevlig helg.Kram Annika

2007-04-20 @ 13:44:17
URL: http://mellbina68a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback