långt mellan bloggandet..

Oj vad de går långt mellan bloggandet  just nu och de verkar vara så hos de flesta.Man har så mycket att stå i nu .
Nu har verkligen julen kommit hem till oss nu har tomtarna oxå kommit fram hemma hos oss.Kanske lite tidigt men vi vill ha julkänslan ordentligt nu  Annars blir den så kort för efter jul e man ju trött på allt :)
Och till helgen ska vi få besök av ett par vänner som vi träffade i kroatien i somras de ska bli sååå kul att träffas gå på liseberg bla.Hoppas de inte tycker vi e helt knäppa som har tagit in julensmileys redan, Fast lite knäppa smileys vet jag att vi e *LER* i de flesta saker och ting. Här görs julkort fast jag har inte hunnit scanna dem innan mina kära kollegor vill ha dem :) kul när någon uppskattar de man gör *L* men nu börjar de ju dra i hop sig för att skicka iväg till ens egna släktingar och vänner.Så i kväll får jag nog tillbringa i min scrapparhörna inte fy skam de heller.
Ha de gott alle sammans MSN smileys

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja, nu är det nog så för oss alla! Tiden bara springer iväg.Det är väl bara mysigt med en massa tomtar överallt, fast det känns som rena hösten.Ha det så kul på Liseberg med era Kroatienvänner. Kramar Annika

Postat av: Anneli

Så många fina julkort du gjort sen jag var här sist!!
Inga tomtar här ännu, mer än på loftet! *L*
Hoppas ni hade kul på Liseberg och att ni fick julkänsla!
krAM Anneli

2007-12-12 @ 11:23:28
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: HZ Design

Hej!

Jag har tittat in till dig och sett vilka detaljer du använder i dina LO´s. Det är för att jag designar digitala Kit och samlar info om vad man i Sverige använder för grejor ? även i pappers scrap. Titta gärna in och se mitt CT team.

Ha en bra dag

2007-12-12 @ 14:48:14
URL: http://hzdesigns.blogspot.com/
Postat av: malin

hej vännen -- det var länge sedan!!! hoppas allt är bra med dig? hinner du verkligen fixa julkort att sälja OCKSÅ?? helt otroligt...*ler* du är härlig *kram*

2007-12-12 @ 17:30:45
URL: http://mallafors.se
Postat av: Malin H

Wow! Sälja julkort.....då vet jag vad du gör på jobbet om nätterna :-)
Kram kram

2007-12-14 @ 22:49:20
URL: http://malinsscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback