helgen går mot sitt slut....

Så var denna helgen oxå slut med mycket snö som tyvärr har blivit mer eller mindre is idag. Tråkigt med detta växlande väder.Antingen eller mycket snö så man kan åka pulka mm el VÅR.I lördags gick jag och Anders på kvibergsmarknad ,jag tycker de e lite kul.Men ush så kallt de var där jätte rått vi frös som isbitar om händerna.När vi kom hem märkte vi att de faktiskt var skönare väder här hemma. Så vi "sparkade" ut barnen att gå ut och leka i snön.
Rasmus tyckte de var så där först....
107718-57
men sedan var de roligt
107718-58
Skoja lite
Sally tyckte oxå om snön  "nya tomtemor"
107718-56

De var natt gäst även lördagen Linus bästis kom och lekte och sov över de
har så himla kul tillsammans fasten de bor en bit ifrån varanndra. Låter som de har flyttat långt men de e bara en bit efter älvsborgsbron (som tur e )

Nu ska de strax fixas kvällsmat ,måste få barnen i säng i tid.De har ju inte blivit  så  när kompisarna har sovit över och de har varit helg.
Äntligen e jag klar med pappas papper som jag verkligen har väntat med in i sista minut.
Tyvärr stämmer de inte riktigt inget allvarligt hoppas jag, de lär jag ju få höra i så fall.
Ska nog ta mig en titt på panduro på nätet i kväll, för de hade inget bra på rea i stan:(
Fast man lär ju shoppa till helgen som kommer jippi mässa :)
vi ses en annan dag :)

Kommentarer
Postat av: Malin

härliga bilder - barnen ser verkligen ut att ha kul! skönt att ni haft en bra helg, blev lite nyfiken på den där marknaden... vad är det för något?? *kram*

Postat av: carita

Söt liten vovve. Tack för dina gulliga inlägg hos mig. Kram på dig

2007-02-26 @ 14:15:12
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback