Ledig Fredag :)

Så e man "ledig" ska igentligen jobba helgen men kan de inte.Känns jätte skönt jag har inte varit borta från jobbet på hur länge som helst har turen eller nått och blir alltid annars sjuk när jag går på ledigt. De har följt mig.De var så i skolan oxå hade tex 3 frånvaro tillfällen på gymnasiet tyvärr var jag inte duktig men jag var alltid där :)
Anders e så där glad den nya bilen börjar strula med oljetrycket trodde han.(han har köpt den krockad och bygger ihop den) Ja ja han brukar kunna fixa de mesta fast de kan ju bli dyrare än tänkt , nä nu tänker vi posetiva tankar. :) :)
Idag har vi två "små" nattgäster barnenm lika glada som alltid
förra veckan hittade jag pommes bokstäver av potatis och morötter de såg ganska roliga ut tänkte prova och så de blev de idag. De var faktiskt väldigt goda efter att ha friterats i fritösen
Alla tyckte de var goda till och med Anna och Anders som var lite skeptiska till att de visst var morötter oxå fast de fick de veta efter åt
Annas kommentar -Jag som inte gillar morötter ja ja jag tar lite till de var goda :)
107718-51
107718-52
107718-53
107718-54
vissa hann man inte plåta förren de hade börjat äta upp sitt namn hi hi
ser lite torftligt ut men de hade så himla bråttom (jätte hungriga) med att
smaka så både grönsakerna och såsen hann vi(barnen)  inte med.

Jag och Anna var en sväng i stan men de var så himmla kallt (och lite orörlig)
så de blev bara Inex fast deras stora stämpeldyna var slut snyft
och panduro hade ingenting roligt väldigt ut plockat och tomt de höl på att plocka upp saker .
De går fler tåg... tex mässa nästa helg :)

Nä nu ska vi ner och duscha och bausta
Och alla glada och goda kollegor som jobbar inatt ha de pyssla om dem från mig :) :)

Ha nu en jätte bra helg allihopa kramis

Kommentarer
Postat av: Annika

Vilken rolig idé´med pommes frites i bokstavsform.Jaså ni har redan varit på shoppingturne...synd att du inte hittade vad du letade efter.Ha en trevlig kväll.Kram Annika

Postat av: Malin H

Det var en kul idé!! Jaså busan Anna gillar inte morötter...hmmm..ska nog få henne på bättre tankar!!!
Ha så gott du kan i helgen!!
Kram

2007-02-24 @ 14:59:45
URL: http://malinsscrap.blogg.se
Postat av: Annika

Hej.Ja, vi kom iväg.Jättetrevligt med shopping och fika. Kan du radera bort mitt mob-nr.Tänkte mej ju inte för.Kram Annika

2007-02-24 @ 16:43:57
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Malin

hoppas du har en skön helg nancy...att du känner dig bättre! *ler* kul mat! det borde vi nog testa här hemma, det är ju inte helt lätt att få barnen att äta morötter... *kram*

2007-02-24 @ 18:01:47
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Annika

Tack Nancy! Tror inte det ringer nån, men man vet ju aldrig *ler* Kram Annika

2007-02-24 @ 22:31:32
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Carita

Kulig mat!! Hi hi Kram. Krya på dig.

2007-02-25 @ 12:07:06
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback