popcorn NU

Sitter och trycker i mig popcorn "mitt" i veckan sådant man brukar göra på helgen men jag kände att jag var bara tvungen så sugen.E nämligen lite små irriterad (löjlig) på att de e så stökigt här hemma men de e ju så att jag har inte gjort någonting  pga att jag inte har kunnat röra mig och att jag inte får lyfta någonting just nu (ni behöver inte tycka synd om mig de bara e så, kan förklara en annan gång)
Men de e hur svårt som helst att låta bli ni skulle sätt mig när jag dirregerade Linus med dammsugan idag gå dit gör så blla blla... Jag ska ju njuta av att slippa städa visst e de så! Anders jobbar över håller på med vår nya bil,ingen varjation här utan en nyare v70bara de får väl duga. så säljer vi vår "gamla"v70 för de känns för mycket att ha två stora bilar.Jag gillar min lilla clio  lätt att parkera när man gör snabb stopp utanför pysselaffärerna. Fast man får se upp för p-lisorna eller hur Annika och Annelie dom e över allt :)

Jippi jag fick ju mitt nya EGNA Diesel alfabet till qk från USA i tisdags,de postade de veckan innan så 1v  tog de innan de kom till mig de tycker jag var hyfsat snabbt :) :)

Nä jag mååste oxå premunera på scrapbooking m.m e så sugen på att läsa den när man höra alla bara myser med den hemma ny Lite sotis faktiskt. Ja ja jag får hålla mig till nästa vecka
-Den som väntar på något gott... väntar aldrig förlänge-

Tack för trevlig msn tjöt Malin.F
Sköt om er alla i snöblåsten kramis

Kommentarer
Postat av: Malin H

Alltid kul att förnya sig...även om det "bara" är en bil!!
Härligt med ett eget diesel du :-)
Hoppas du blir "bättre" nu fort!!!
Kram

Postat av: Anneli

Syndapengar!! Tänk så mycket scarpbookingpyssel man kunde fått för dom pengarna!!

Den som väntar på nåt gott....väntar ALLDELES FÖR LÄNGE! *s*

krAM Anneli

2007-02-23 @ 11:10:42
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: Emma

Nu blev jag också sugen på popccorn.. mumsigt =)Vad roligt med ett Dieselalfabet.. är så sugen på att köpa något nytt.. helst Vixxen, men måste nog snabba mig då.. finns väl inte så länge till =/ Att jag började prenumenera på scrapbooking mm ångrar jag inte =)

2007-02-23 @ 11:25:38
URL: http://pysslare.blogspot.com
Postat av: Akselrebecka

Hello admin, nice site you have!

2010-04-16 @ 10:16:42
URL: http://akselrebecka.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback