Slutet på denna veckan

Skulle igentligen vilat lite (ska jobba inatt) men har ingen ro vill göra sååå himla mycket. Funderade på att göra en canvas nått i stil med vad jag läste i scrapbooking m.m tidningen fast de hade gjort en layout om kärlek a-ö så jag frågade killarna lite i går kväll vad de kunde komma på på olika bokstäver om kärlek typ p sa Linus pussas  k = kär mm vi får se vad de blir av de.
Inget roligt väder idag att promenera i grått och trist suck.
Fast igår vad de ljuvligt skönt kändes som våren. Såg att de hade kommit upp lite blommer redan i rabatterna när jag var och promenerade med Sally igår. Hoppas de klarar sig bara.
Så ska här jobbas i helgen TYVÄRR e min kära kollega sjukskriven snyft men vi hoppas att hon kan komma tillbaka på onsdag.De känns som de var en evighetsedan vi såga, har säkert en heldel att pratas om på onsdag.Den natten kommer att gå fort kan jag tänka mig. Annars så e de kalas för två av mina kära kusiner som har fyllt år GRATTIS Nathalie 17år och Alex 16 år så vi ska till Nathalie kl 17.00 imorgon  alltid lika kul att få träffa min släkt  I löve them. Vi e en ganska storsläkt som alltid träffas när någon av kusinerna fyller år el när någon fyller jämmt.Har nämligen 4 morbröder och en moster och en brös kusiner.När vi träffas e vi allt mellan 1år-55år tror jag min älsta morbror e . Tyvärr har jag/vi ingen mormor el morfar vid liv så vi försöker hålla ihop så gott de går. Oj vad jag pladrade på om min släkt kanske inte så kul för er att höra på .Men de kul att få skriva av sig lite *L*
På söndag ska Linus på sjörövarkalas på sjöfartsmuseet  så jag ska fixa en present nu till Tilda som fyller år.
Ja just de vet ni vad Linus fick när han fyllde år ett scrapbookingalbum han älskar oxå att pyssla.De var inte från oss :)
Har lovat att visa hans tavla han gjorde själv en dag i januari. tror inte att jag har visat den. Fast just nu e minnet kort så man kan aldrig vara säker.Linus har scrappat en tavla

snacka om att killarna var eld och lågor när de fick  hjälpa till med elden, när vi paddlade kanot och övernattade i ett vindskydd.Regnet de öööste ner men elden stod kvar :)

Ha nu en riktigt skön helg på er alla kramis

Kommentarer
Postat av: Malin

vilken fin tavla han gjort, förstår att han är stolt. går i sin mammas fotspår ser jag! *ler* kram på dig!

Postat av: Maria

Visst är det lite vårigt vissa dagar, så HÄRLIGT!!
Släktkalas är så roligt, vi har också stup i ett( speciellt i vissa perioder) och det är så roligt att träffas, prata & umgås när alla är samlade!
Vad duktig han vart med tavlan! Jättefin !
Kram Maria

2007-02-03 @ 10:24:27
URL: http://mariascollage.blogg.se
Postat av: Anneli

Hejsan!
Tack, jag har faktiskt kryat på mig. *L* Önskar dig en trevlig helg med kalas och allt!

KrAM Anneli

2007-02-03 @ 22:11:27
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: Malin H

Härligt att dela hobby med sina barn!!!
Ser ju att talangen finns där!!!
Kram å ta´t lugnt i helgen....
Kram

2007-02-04 @ 00:25:12
URL: http://www.malinsscrap.blogg.se
Postat av: Annika

Tavlan är ju jättefin, ibland kan man t.o.m få lite råd och tips av barnen...kul att även de har intresset!
Fortsatt trevlig helg/Kram Annika

2007-02-04 @ 13:19:27
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: tinafina

Hoppas att ni har ett toppenkalas idag!!
Tavlan är jättefin!
kram Tina

2007-02-04 @ 16:29:58
URL: http://tinafina.blogg.se
Postat av: Abdullahirebecka

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2009-07-23 @ 08:09:41
URL: http://abdullahirebecka.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback