svettig och go

Lördag morgon och jag var uppe tidigt vad gör man inte för att få trevligt sällskap och röra på "fläsket" lite. De blev allså stavgång/promenad i nästam 1 timme.De var faktiskt riktigt skönt fasten de var kalt kände vi inte de svetten den rann så fint en då.Tack för en jätte trevlig och skön promenad Annika och Elisabeth. Annars har de inte hänt så mycket.Fick locka killarna att de skulle få pyssla måla på canvas annars hade de nog suttit vid datan och tvspelet hela dagen. De blev döskalle tavla med deras namn på.

107718-44

107718-43

vad tyckte ni om melodifestivalen då ? själv tyckte jag att de fanns fler låtar som var okej
än förra lördagen.
Gillade lärarinnan som gick till final ingen slagerlåt men väldigt vacker röst och så var
hon ju en helt vanlig tjej ingen som typ har varit med 100 gånger mer jordnära människa.
The Ark låten e ok men vad hade de på sig?????
Än sålänge ingen 10 poängsslager.
Nä nu ska jag mysa lite till med gubben framför tv (var annars) nu när barnen har lagt sig.
kramis

Kommentarer
Postat av: elisabethp

Tack själv för en jättetrevlig promenad imorse!!Det känns sååå skönt nu efteråt.Jag ska mäta Jespers fot,jag återkommer till dej snart med besked!Vad snällt av dej!

Postat av: Annika

Vilka häftiga canvas-har killarna målat själva? Dom har isåfall ärvt dina pysseltalanger.Melodifestivalen är väl inte lika kul som förr,men nu kan det ju komma fram lite fler nya artister som igår.Kram Annika

2007-02-11 @ 14:14:08
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Malin H

Vilka duktiga killar va!!
Vet hur dom vill ha det!!
Jättetuffa! Tack för förvaring.....du får pengar på söndag, hoppas det är ok?
Kram

2007-02-11 @ 14:58:22
URL: http://www.malinsscrap.blogg.se
Postat av: Malin

jättefina tavlor - vilken kul idé!!! det får nog barnen göra här också... *kram*

2007-02-11 @ 21:09:16
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Tinafina

men vad duktiga dina killar är!! Vilken kul idé! Hm...skall nog låta Emil få testa lite.
Jajamensan jag kommer på Paperdolls nästa söndag!
kram Tina

2007-02-11 @ 21:34:31
URL: http://tinafina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback