Tisdag kväll

kan ju inte  låta bli vill bara ha in ett litet inlägg de var ju längesedan sist
i söndags var de ju paperdolls lika trevligt som vanligt fast jag fick inte ihop så mycket men men de går fler tåg...
Här e en canvas från i söndags Malin.f lärde oss, så alla fick ihop varsin som ni kan se på paperdollsblogg snart
107718-48

En layout på Anders och mig  oxå gjord i söndags korten e tagna 1994 och 2006
Fick ju prova på revilotions (stavas nog inte så men de får vara så) spicey chicken  alfabetet att skriva
kärlek och siffrorna med Tack Malin H
107718-50

Här e lite kort från kroatien som jag ännu inte fått gjort som jag vill ha med i min
Dagbok/album för 2006  så här blev dom .
107718-49

Nu får ni hade så bra så hörs vi en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Malin

snygga layouter - och din canvas blev såå fin! den är så härligt färgglad och så Nancy-ig! *ler* det var kul att sitta ihop, kram på dig och tack för pratstunden ikväll *ler* hörs en annan dag... *kram*

Postat av: Anneli

Va produktiv då varit!! *L* Fina alster allihop!!
Ha de gott! / krAM Anneli

2007-02-21 @ 09:26:22
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: Maria

Canvasen är jättefin & färgsprakande! Gillar verkligen LO:n på dig & Anders, så mysig! Och Kroatien-sidan var toppen den med!
Ha det bra! Kram Maria

2007-02-21 @ 10:45:28
URL: http://mariascollage.blogg.se
Postat av: Linda Benazic

Kikade in via Annika M sida å föll för den här sista Lo´n.
Mina föräldrar har hus i Medulin,(dom e Kroater)jag blev så förvånad att man ser att någon vart där, KUL!! Hade ni en bra semester? Fina Lo´s förresten/
Linda

2007-02-21 @ 15:29:30
Postat av: Anonym

Jättefin canvas och layouter!!!
Hoppas att allt gick bra i måndags!
Stor kram till dig!
//Tina

2007-02-21 @ 16:25:36
Postat av: Malin H

Hej!
Jösses så mycket fint du fick gjort! Satt ju en bit ifrån varandra så jag såg inte allt!!
Kram

2007-02-21 @ 17:52:08
URL: http://malinsscrap.blogg.se
Postat av: Annika

Hej där, vad fint du gjort...och så många! Visst är det härligt i både Pula och Medulin.Klart vatten och massor av runda stenar.Kram Annika

2007-02-21 @ 21:48:39
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Carita

Din canvas får en verkligen glad! Gillar färgerna! Den på dig och Anders var kul att se er 2 med så mng år imellan, tycker ni båda ser mkt yngre ut 2006!! (Jag vi får ta en fika när du visar mig runt GBG scrapp affärer)
Kram

2007-02-22 @ 18:45:01
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback