varm chockerlad (kan aldrig stava till de) med grädde *mums*

Sitter här hemma och tar de lungt med en kopp varm chockerlad med vispgrädde mums synd att man inte kan dricka hur många sådana koppar som helst, Då hade jag ju rullat fram här hemma
107718-62
 skolan har studiedag så killarna e hemma. Tänkte vi kunnde hitta på något men de verkar bara älska sitt hem...Måste vi säger dem.Tråkmånsar.Ja ja jag får se om vi kanske kan komma ner och kola lite på bokrean el så får vi bara slappa och jag kan ju passa på att stämpla och måla de nya stämplarna som damp ner i min brevlåda idag *L*.
Anders tycker jag lägger ner mycket pengar på scrappingen, Han kan kasta sig någonstans på alla hans elektroniska prylar han köper hem från tyskland och usa mitt e billigt gämfört med hans hobby . Han e prylgalen :) Nu har han köpt en uppblåstbart spa för utomhus typ en stor rund bassäng med bubblor tror jag de e. Helst ville han ha ett sådant där riktigt bubbelspa för vinterkallakvällar men de finns ingen plats vi har ju en"stor" pool inbyggd i altan. Ja ja vi får se hur detta blir,de kan ju vara skönt att hoppa i en mysig snöig och kall vinterkväll med lite vin kanske??? Åter står att se vad han har köpt :)
tror den ser ut så här hi hi *små ler*


En väldigt enkel layout på Anders och Sally på nyårsafton i vårt ute rum,ser lite torftlig ut
får väl skriva något mer kanske.
107718-61

Jag gjorde faktiskt oxå ett försök på swescrapbookings skissutmsning men men alla kan ju inte bli publiserade :)
Min syrra och jag på Liseberg för många årsedan när vi provade på hur man såg ut förr i tiden.
107718-55

Ha en bra dag *Kramis*

Kommentarer
Postat av: Malin

vilka fina layouter du gjort! underbara! och jag skulle gärna vilja kika närmare på fotot av dig och din syrra på Liseberg - ser ju himla kul ut! *kram*

Postat av: Malin H

Snyggt! Ni ser ut som riktiga ladies!!! Snygga lo´s!!
Då bokar vi spa- helg hos dig då *fniss*
Kram

2007-02-28 @ 08:06:39
URL: http://malinsscrap.blogg.se
Postat av: Maria T

Hejsan!
Kul att du promenerat förbi här....nu vet du ´var min brevlåda bor.;)
Visst tänkte jag gå på mässan....lördag blir nog bäst..skulle kunna sönda oxå..
Har lagt ut en tråd på Paperdollssidan för att veta hur dom andra tänker...hade varit kul om vi var flera som träffades.
Ha det gott!

2007-02-28 @ 11:50:39
Postat av: Malin

kolla kolla - nu är bloggen tillbaka i vanlig ordning... vilken tur! *kram*

2007-02-28 @ 19:12:15
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Tinafina

Åh, vilka fina layouter!
DU, JAG KOMMER PÅ VIN/BUBBELPOOLKVÄLL!!! GUUUUD så mysigt!!!
kram Tina

2007-02-28 @ 21:35:20
URL: http://tinafina.blogg.se
Postat av: Carita

Varför ska våra männ knorra så mkt när det gäller våran älskade hoppy??
Kram

2007-03-01 @ 16:16:08
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback