Anna 11år


Anna 11år

Idag fyller våran favo tjej Anna år.
GRATTIS tjejen
Idag har vi varit lediga så jag har varit på jakt efter presenter till alla tre födelsedagsbarnen Felicia, Anna och våran LInus + lite roligt godis till barnkalaset oxå. Jag tror Linus kommer att bli helt i från sig när han får sin present imorgon ett playstion2 med buzz spel mm de har en hel del data och tvspel innan fast de e de ändå de verkligen gillar och leker med så nu ville vi köpa något som man rör sig med oxå. De blir nog bra, vi får se imorgon :)
Vi hörs senare

107718-13

Kommentarer
Postat av: Malin

vilket fint foto! jättegullig tjej... hoppas att ni får ett bra födelsedagsfirande!

och du bruden... du är utmanad av mig - kolla in min blogg *fniss*

*kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback