Antar Malins utmaning

Falskt eller sant?? 1 e falskt viket?

1.  Jag har gått frivilligbefälsutbildning.

2. hoppat 8meter från en bro rakt ner i en fors och höll på att inte komma ur den.

3. Har gjort reklam med Kurt Olsson  för rullskridskor.

4. Har en gång försökt att stila i slalombacken som slutade med att jag körde rakt in i ett staket.

5. En gång retade jag en kille i skolan så han blev så himla arg att han  sparkade till min hand , så jag  
    fick gipsa handen.

Alla som vill får vara med och chansa (även jobbarkollegor el släktingar hi hi)
Sköt om er alla

Kommentarer
Postat av: Malin

oj... det här var inte lätt... få se... kanske den med Kurt Olsson... eller att du hoppat ner i en fors... hm - jo jag gissar på det, alternativ nr 2 tror jag är falskt! *kram*

Postat av: Ulrika Sköldebring

Ja, jag vet att de flesta av dessa är sanna men vet också att en är falsk nämligen nr 4. Det har dock hänt men det var inte du som körde in i staketet... Ajjj!!! Kram Ulle

2007-01-06 @ 17:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback