Jag ser de snöar..

107718-28107718-30
Äntligen kom snön på riktigt men tyvärr blev de bara en promenad på morgonen
innan man själv skulle hoppa i säng. Och sedan på eftermiddagen när barnen
skulle hämtas från dagis och fritis. Än så länge har vi klarat oss från mer magsjuka bara Linus som har haft oturen men magsjukan kom nog i från dagiset för 5 st hade haft de samma dag som Linus och någon mer var bort idag.Hade tänkt göra något kort i natt men glömde mina pyssel saker hemma:( :(
Å vad jag lääääängtar till på söndag få scrappa  hela dagen med massor av goa vänner :) :)
För resten idag fick jag mitt Qk Venus alfabet "mellan" storlek (mini 5/8) från USA oj vad snabba de var vann den i slutet på förra veckan blev 230kr tror jag bestämmt billigt tycker jag tänkte ha de till kort tex. Har även vunnit ett Quickutz LUCY UC,LC and Number  oj vad jag har hållt till på ebay. Jag kollar alltid en extar gång på summan så de inte blir fel, annars kan de bli jääte dyrt om man har otur :) ni vet ju hur de ligger till tjejer el.hur Malin och Malin.
see you later alligater....

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh vilken sötnos till hund du har.Gullig tröja *L*
Ja,kämpa på med att hålla magsjukan borta.Vi ses på söndag./Kram Annika

Postat av: malin

härliga bilder - håller med Annika, en sötnos till hund. går hon med på att ha tröja på sig??? jättehärliga bilder! *kram*

2007-01-24 @ 13:27:12
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Tina

Vilken söt vovve ni har! Läcker tröja har hon oxå!!
Vad roligt med vinsterna på Ebay!!! Att man kan bli så glad när man får hem nya scrapgrejjer!!
kram på dig!

2007-01-26 @ 23:18:20
URL: http://tinafina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback