längesedan sist

De känns som jag aldrig får tid för att sitta vid datorn just nu.Varje gång man e på väg finns de alltid något att göra ,eller så somnar man i soffan framför någon film...Hade skrivit ett inlägg i går men tryckte på fel knapp och allt bara försvann, sur man blir då.
Men här e allt bara bra tiden rusar i väg som vanligt.Har framkallat några kort så de har  blivit 3 layouter gjorda som jag hoppas på att scanna imorgon.
Syrran och barnen sover över hos oss de har  nämligen inte någon ström, och så vill hon nog se annat än skog ha ha .De e så att bo på landet. Gud vad jag tycker om att bo i stan jag hade aldrig pallat att flytta tillbaka till landet  bo så långt bort från civilationen (shoppingen)*ler*Ingenting för mig som e shoppihållik. :)
mycket jobb denna veckan men till helgen blir de fest jippi.Ska även ta kort när min morbror gifter sig i rådhuset denna dag.Hoppas de blir fint väder så be kan bli något bra  kort,får se vad de kan med att stå och visa sig på trappen när massor av folk ser dem...
Nu ska jag göra lite nytta här på jobbet igen.
Vi ses igen(hoppas jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback