Ny vecka

Så var de ny vecka. Igår var jag i  väg hela dagen  och in på kvällen fick åka hem vid 20.30 för att lösa av Anders som skulle på bio, man kunnde inte säga att han inte fick gå när en annan hade varit iväg hela dagen och scrappat med paperdolls så himla kul sitta ett stort gäng galna tjej och scrappa och tjöta tillsammnas :)))
Nu bröjer de 1 månad tills nästa gång :( men tiden den brukar ju rinna iväg i farlig fart så snart e vi där igen..
Har pricis kommit in från en ordentlig promenad med stavar och sally fast kopplad i mitt skärp så jag kan hålla stavarna , smart lösning om jag får säga de själv :) ska strax i väg på informations möte på salgrenska angående Rasmus hörsel som har upptäckts att han knappt har någon hörsel på vänster öra stackarn. Kan ju vara ett litet moment i att han har sitt arga humör hör och förstår inte alltid var alla säger så blir han istället frustrerad och vet inte vad han ska göra ???.Men änså läng medans hans högra e såpas bra görs ingenting. de återstår att se vad som händer. Nä nu får jag rusa vi ses igen
Tack alla för en toppen dag/kväll igår alltid lika kul att träffas. här kommer två layouter gjorda igår på paperdolls träffen. två till e inte riktigt färdiga vill fila lite till på dem.

107718-33
Denna blev jag faktiskt nöjd med kanske saknas något ...nej nu får jag vara
nöjd man vill nästan alltid fila lllite till bara.
Linus älskar att klä ut sig.
göteborgskalaset
Göteborgs kalaset 2006


Kommentarer
Postat av: elisabethp

Jättefina båda två!! Och tack själv för igår! Det var jättekul,men det gick alldeles för fort!!

Postat av: Anneli

Ja visst var det kul!! Man gör ju sig en bild av fotot och sen visar det sig inte riktigt stämma. Trodde du var längre. *S*
Tack, den är min favorit med. *L*
Lustigt med rubrikerna. Vi får nog kolla av med varandra i fortsättningen. *S*
Ha en bra start på veckan! /krAM

2007-01-29 @ 15:10:15
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: Erica

Vad fina de blev båda två! Jätte snällt av dig att köpa en mapp till mig, hur mycket är jag skyldig dig? Härlig dag igår eller hur?!! Kram Erica

2007-01-29 @ 15:17:03
URL: http://ericasscrap.blogg.se
Postat av: malin h

Tack!!!! Vad snällt av dig!!!!
Härligt tuffa dina Lo´s blev!!!
Kram Malin H

2007-01-29 @ 15:19:46
Postat av: Annika

hejsan...ja visst var det jättekul.kan ju aldrig stanna så länge när det är söndag.Wow vilka härliga Lo's. Diggar helt klart *Diggilo* Smart att ha stavar och hund samtidigt-undrar om det går med 2 hundar samtidigt?*S*
Min minste fick hörapparat till ena örat,har nu fått lite bättre hörsel...(slutat med den nu) kanske borde vara nåt?Han har fått lite hjälpmedel i skolan mm. Det är ju som att stå i en dusch, man ser att folk pratar men hör inte,samma om de ropar bakifrån.Jobbigt för honom.Ja, humöret beror bergis på detta !!Lycka till /kram Annika

2007-01-29 @ 21:47:25
URL: http://[email protected]
Postat av: Annika

Ja en annan har ju inte vant se vid bloggadressen *Ler* Annika

2007-01-29 @ 21:59:07
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: monica

kikar in o beundrar allt fint du har på sidan!!! Tack för kommentaren i min blogg! Det var underbart i Kroatien, första gången vi var där men kanske inte sista ;-) Aaaningen varmt kanske...ca 37grader...men jag njöt verkligen av värmen!
Ha det bra!
*kram*

2007-01-30 @ 08:28:57
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: tinafinapinakina

Jättefina layouter nancy! Och gulliga du, supertack för det jättefina kortet! Blev jätteglad!!!
Hoppas att mötet var givande och att du fick bra information!
kram Tina

2007-01-30 @ 23:47:42
URL: http://tinafina.blogg.se
Postat av: Maria

Wow vilka tuffa layouter!! Tycker inte att det saknas nåt på den översta, den var supersnygg! Gillar att det var lager på lager!
Träffarna är så kul, synd att dagen går så fort bara!
Kram maria

2007-02-01 @ 09:22:05
URL: http://mariascollage.blogg.se
Postat av: Malin

vilka jättefina layouter du gjort! diggiloo är helt fantastisk! och så go' han ser ut din Linus! *ler* kul att ni hade trevligt på paperdolls, det var himla synd att jag inte kunde vara med...

2007-02-02 @ 18:20:47
URL: http://mallafors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback