måndag natt

De e nog inte meningen att jag ska skriva här idag NU har de försvunnit 2 gånger ...:( mitt inlägg grr
i Fredags var de skolavslutning för Rasmus (mysigt )efteråt tog vi en glass nere på triumfglass.
107718-119107718-118

Sedan hem en liten stund för lite senare bar de av till liseberg våra barn hade ju äntligen växt (överlyckliga) över att oxå få åka de kompisarna redan har åkt  men men .Så bland de första Rasmus och jag åkte blev ju balder.Han tyckte den var jätte bra lite läskig oxå.Linus fick ju äntligen hänga med i kållorado oj vad glad han blev.När vi skulle hem vann ju Linus en Jätte kexchockerlad med bara ett nummer 5kr annars e de ju vanligast på detta.EN jätte lyckad dag för killarna. Mindre skön för mig som fick OFFRA mig i några snurrgrejer på liseberg, så senare på kvällen och natten på jobbet var jag fortfarande illamåeende.Nästa gång hoppas vi på att någon kompis kan hänga med :)
107718-117
Vet inte vad han har hittat på för konstigt flin men glad de är han :) :)

Lördagskväll tog vi en prommenad och våldsgästade Marie och Robban (givetvis Michaella och Felicia oxå) stackarna de var helt slut eftersom de hade varit ute i solen hela dagen på massa stohej och haft gäster.Så kom vi med två vildbasar de kändes som våra barn inte satt stilla och tysta en minut :)
Igår var de ju avslutning på paperdolls alltid lika kul,Jag var lite seg tyvärr men roligt hade vi, fasten vi inte var så många.Men lika glada e vi för de då hade vi ju turen att vinna massa priser :) *L*

Nu blev mitt inlägg mycket kortare, efter varje nytt försök blir de kortare och kortare. Men de kommer mera....en annan dag.
Sköt om er alla
kram

Kommentarer
Postat av: Ita

förstår precis vad du medar med att inläggen försvinner... Det ser ut som att ni haft en underbar helg. Tänkte allt på er i söndags... *l*
Kram

Postat av: Malin

åh vilka härliga bilder!!! :) grabbarna är ju för söta alltså!!!!! kul med Liseberg - nästa gång kan vi gå ihop för jag gillar att åka allt med snurr och fart, *ler* min Linus också! *kramkram*

2007-06-12 @ 08:04:10
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Maria

Visst kan man bli galen när man försöker blogga o det inte funkar!! Mysigt med skolavslutning, och Liseberg är ju toppen som barn! Skojigt att ses i söndags! Kram Maria

2007-06-12 @ 08:55:17
URL: http://mariascollage.blogg.se
Postat av: Annika

Så härligt med skolavslutning...med underbart väder oxå :) Kul för barnen att åka till Liseberg, och som grädde på moset, vinna en kexchoklad.Härliga foton på fina barn.Ha det riktigt gott.Kram Annika

2007-06-12 @ 11:34:14
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Anneli

Tack så mycket! *L* Inspirerande Paperdollsvänner!
Imorgon är det skolavslutning för mina barn. Jag har tagit semester och vi ska se vad vi hittar på. Blir nog bad, bowling eller minigolf eller kanske alltihop!
krAM Anneli

2007-06-12 @ 13:39:22
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: elisabethp

vilken heldmysig dag ni verkar ha haft på Liseberg! Synd bara med illamåendet..jag förstår dej!!
kramkram

2007-06-12 @ 18:37:33
URL: http://www.elisabethp.blogg.se
Postat av: Kicki

Låter som en lyckad dag. Hoppas inte lillgrabben fick ont i magen av all kexchoklad. Men visst e det kul när dom vinner.
Ha en bra dag imorgon. Själv måste jag fortsätta å jobba. Eller vad det nu kallas det vi "gör"
kram

2007-06-13 @ 00:54:18
Postat av: Erica

Vad härligt med både skolavslutning och Liseberg :0) Kramis Erica

2007-06-14 @ 20:51:35
URL: http://ericasscrap.blogg.se
Postat av: Morganiben

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2008-10-28 @ 09:26:45
URL: http://morganiben.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback