mycket att göra..

Viket firande vi hade på nationaldagen med att åka runt på kalas först skulle Rasmus på en klasskompis kalas sedan en snabbis till Harald som fyllde 13 år och sedan vidare ut till mamma där vi skulle fira brossan som fyllde 23 År grattis alla.
Hemma håller vi på att fixa till pysselhörna och "finrum" så de e ganska stökigt tyvärr man vill ju vara ute i de fina vädret,fast visst e de skönt att hålla sig i skuggan oxå vi är inte vana vid denna värmen. Men skönt e de.
Idag är de skolavslutning för Rasmus så de blir inte mycket sovande för min del tycker de e mysigt att vara med i kyrkan och sjunga Idas sommarvisa mm  och ta en glas efteråt på triumfglass (mysigt :), senare på eftermiddagen (efter att jag har sovit lite och när Liseberg har öppnat)blir de ett Lisebergsbesök.Och tack vare min snälla o goa Morbror så har vi  lisebergsbiljetter att åka för :) :) De e ju alltid välkommet, annars kan de ju bli väldigt dyrt tyvärr.
Ett tips OM ni ska åka till tyskland i sommar och har (annars inverstera ett) lisebergskort så kan jag varmt rekommendera att ta en tur till Europa park (ganska nära Franska gränsen) Så himla bra nöjespark bra saker och kul att titta runt oxå. Har man lisebergskort så gäller de som inträde och allt ingår man betalar inget för att åka suveränt tyckte vi. Bara komma ihåg att ta med mycket att dricka.Visst man kan handla där inne men de kan ju bli ganska dyrt  man e ju väldigt törstig när man far om kring ..*L*

Önskar att de Är midsommar så mina mastodont pass är över på jobbet, vi ska nämligen åka iväg och mysa med kompisar uppe på Daftöcamping .Ska bli såååå kul jag längtar (och hoppas på kanonväder som nu)
Så längtar jag givetvis till på söndag och att  få träffa alla paperdolls för sista gången innan alla far i väg på semestrar mm Hoppas många kan komma :) :)
kramis vi ses

Kommentarer
Postat av: Ita

Hoppas du får en härlig helg och Nancy, det är snart midsommar =)
Kram

Postat av: Anneli

Jobbigt när det känns som kaos hemma. Men det blir nog bra när det blir klart! *L*
Va kul med midsommar och Daftö Camping! Har hört att det ska vara kanon där uppe! Längtar oxå, för vi ska på bröllop!!
Ha nu en bra skolavslutning med glass och fint väder!
krAM Anneli

2007-06-08 @ 09:34:16
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: Malin H

Där är det underbart för barnen! Vi var ju där förra sommaren i en vecka! Skepp å hoj pirater :-)
Kram kram

2007-06-08 @ 11:55:01
URL: http://malinsscrap.blogg.se
Postat av: Newsthings

Hi, very nice site!
Good luck!

2008-02-12 @ 03:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback