vilken konstig midsommar

Vilken midsommar !
vi åkte till daftö camping i strömstad trefamiljer för att fira midsommar ihop.Torsdagen hade vi jätte mysigt ihop bodde jättebra intill leklandet perfekt för både barnen och oss de kunnde vara där och leka själva medans vi kollade till dem på håll.
Men själva midsommardagen blev ju inte som vi hade tänkt,vi som många andra trodde att regnet skulle ge sig någon gång men ack nej .Konstant regn från morgon till kväll :(
De slutade med att vi hade midsommarmiddag ihop visst några nubbar blev de för vissa.och sedan när vi hade ätit färdigt på kvällen åkte först en familj hem och sedan den anndra efter som de regnade in i deras tält .Vi erbjuöd att de kunnde sova inne i vår husbil men jag förstår dem oxå.Vi kunnde få vara med ett par andra på campingen men de var inga man ville umgås med .De var mycket tjöt och bråk där nämligen.Vi tänkte att vi kunnde försöka få tag på våra vänner som har sommarstuga inte så långt där i från om vi kunnde vara med dem .Men vi fick aldrig tag i dem
Så när Anders ögon börjde se John Blund och killarna ville se på film passade vi/jag på att köra hemåt i stället så vi var hemma i göteborg kl 22,30.Faktiskt ganska skönt att vara hemma :)

Så vi fick fira midsommar på lördagen i de fina vädret istället med syrran o co grillade tjötade badade och drack gott.Sedan när de var dax att de skulle hemåt så bytte vi barn Rasmus hängde med dem hem och Oliwer stannade kvar hos oss med Linus.
Idag möte vi upp syrran en snabbis på Ikea för att byta tillbaka rätt barn :)
Innan vi träffade syrran var vi faktiskt på freeport. Linus och oliwer var och lekte i djungelrummet medans Anders och jag strossade mellan affärerna.Anders ville hitta några fräcka kläder  och bh till mig.Jag har sagt att de e jätte svårt och han tror mig inte ,fast nu gör han nog de *LER*
Å jag ångrade mig nog att jag inte köpte ett par jätte sköna Adidasskor de hade 50% i hela affären,fast jag hade ju nyss köpt ett par tennisskor :(
Nä nu e de dax att göra lite nytta igen här på jobbet vi hörs
kram

Kommentarer
Postat av: Erica

Visst var det synd med allt regnande..... men men.
Vi hade det toppen,inga mygg och tak över både vaskplats och grillplats. Jag tror att dina killar skulle gilla att vaska guld där, Camping finns ju i anslutning så det är ju bara för er att dra ner... Kram Erica

Postat av: Annika

Tråkigt när vädret bestämmer hur allt ska bli...fast tälta i ösregn, då hade jag oxå deppat ihop *S*.Inte fel att byta barn ibland.Roligt för alla.Ang. 6 juli, vet jag inte hur intresset är?! Får göra en koll igen.kram Annika

2007-06-25 @ 12:08:37
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Ita

Ja det var nog mångas midsommar som inte blev vad man hoppas på, men tyvärr är det ju inget man kan göra åt... Bättre lycka nästa år hoppas vi.
Kram

2007-06-25 @ 12:11:07
Postat av: Malin H

Ja, kära nån då!
Vilket äventyr va! Så synd att det blev så tokigt för er! Men hoppas ni ändå fick se den fina delen av campingen!
Kram kram

2007-06-25 @ 21:09:46
URL: http://malinsscrap.blogg.se
Postat av: Anneli

Vad synd att vädret förstörde era midsommarplaner med vännerna!! Hoppas ni kan ta igen det på semestern!
krAM Anneli

2007-06-25 @ 21:26:28
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: Maria

SÅ trist när vädret sabbar, fast skönt att torsdagen var härlig och midsommardagen iallafall! Lite shopping sitter ju aldrig fel heller =) Även om man inte hittar så mycket är det kul att spana & strosa runt. Ha det gott, kram Maria

2007-06-25 @ 21:45:55
URL: http://mariascollage.blogg.se
Postat av: Malin

oj.. era stackare... inte kul att bli tvungen att åka hem sådär - men samtidigt är det ju inte kul att bli sittande kvar i regnet. och både lördag + söndag var ju väldigt fina här hemma i Göteborg *kram*

2007-06-25 @ 21:58:23
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Gunnarfatima

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

2008-11-26 @ 11:44:27
URL: http://gunnarfatima.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback