blivit utmanad

Okej jag antar Elisabeths utmaning

Reglerna ser ut så här:
REGLER:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information

1. Jag har varit i Transtrand(sälen) på militärläger och åkt vitablixten skidorna 2 meter långa  och över nattade i en   egen gjord "iglo".

2. När jag var lite var mamma rädd för att känna i mina byxor innan hon skulle tvätta dem.Jag samlade nämligen på småkryp.*L*

3. En gång var jag hårmodell för wella på scandic crownshotell.De klippte av mig håret (de fick göra vad de ville) som tintin JÄTTE kort med bara en tintin lugg och färgade allt rött. Snacka om att mamma blev förvånad när hon fick se mig hi hi.

4. Anders och jag köpte barnvagn innan vi ens hade försökt få barn. Fastnade för en Musse barnvagn (vi var alldeles såld på allt var musse var på) i Berlin.Så den stod på vinden och väntade på att få komma fram vid rätt "tidpunkt".

5. En gång var jag utklädd till clown alldeles sjäv, för att underhålla 50barn i en 1 timma med med lek och dans på en familjedag på saab. De var ju bra betalt oxå :)

6. Jag kan nästan somna hur som helst och när som och var som helst fast inte en HEL natt. Knäppt va!

Vad svårt de var att komma på saker om sig själv.....
Men nu har jag gjort ett försök.

Kommentarer
Postat av: Annika

Hihihi, du är lite wild and crazy...härliga du!
Visst var det svårt.Kram Annika

Postat av: elisabethp

fniss!!

2007-03-08 @ 21:20:30
URL: http://elisabethp.blogg.se
Postat av: Emma

Hihi.. vad roligt att läsa =)

2007-03-09 @ 14:49:34
URL: http://pysslare.blogspot.com
Postat av: Malin

åh vilken kul läsning! det där med musse-vagnen kommer jag ihåg - visst var det alltid folk som frågade dig (med Rasmus) vart ni fått tag på vagnen och så hade ni köpt den för läänge sedan *ler* himla kul! och det där med småkryp *brr* gör dina barn likadant mot dig nu?? somna varsomhelst - samma här... vi kanske kan campa ihop!? *kram*

2007-03-10 @ 12:45:00
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: tinafina

Ha,ha,ha...vilken härlig läsning om dig!!!
kram Tina

2007-03-11 @ 21:08:33
URL: http://tinafina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback