Kho maak

Nu e vi pa en ny o igen Kho maak bor lyxigt i en bungalows vid vattnet med panoramafonster :)
Som ni forstar sa gillar vi att rora oss och se mycket pa var resa .Sa i morgon blir de att fortsatta mot nya utmaningar med bat och snorkla pa olika oar sa far vi se var vi stannar denna gangen :)

Nar vi akte hit med en trevanings bat fragade de om nagra ville och vagade hoppa fran taket pa baten givetvis ville varan tokiga son de. Sa dar hoppade han maaaanga meter ner en annan fick svindell nar jag foljde med han upp pa taket.
GRATTIS SYRRAN vi holl tummarna sa vi nastan var blaa de kanske gjorde lite.
Jessika vi hors nar de narmar sig hem. Om de e nagot msa oss.
Ha de sa skont i varvarmen dar hemma
kramis Nancy Anders Rasmus och Linus

Kommentarer
Postat av: angela

jag ska till pappa han kände sig övergiven han har ingen att ringa 25 gånger om dagen. det var så underbart att klara det saknar er mycket sola och bada för mig också massor med kramar ska på mäsan på lördag

2007-03-29 @ 19:14:50
Postat av: malin

åh vad härligt det låter - och vilken modig son *ler* vem av dem var det? jag säger det igen - ska bli så kul att få se bilder när ni kommer hem. tusen kramar!

Postat av: Anneli

Låter som en underbar semester! Kul att se och utforska ny platser och saker!
Fortsätt njut! /krAM Anneli

2007-03-30 @ 09:41:38
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: Eldarsimone

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2009-01-22 @ 09:03:36
URL: http://eldarsimone.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback