Snart dax att shoppa loss

Oj vad de var svårt (igen) att få till något på bloggen den bara strulade tog hur lång tid som helst för att lägga in korten som jag hade scannat fast den sparade den själv så man slapp ju sparainlägg när de var flera jag skulle hämta "hem".ja ja
Några kort som jag har gjort ,tyvärr har jag inte varit så kreativ denna veckan e sååå himla trött hela tiden.Snälla VÅREN kom jag tror de hjälper. Känns som jag skulle kunna sova hela dagarna nämligen.
Ja vet korten e lite snea jag e inte riktigt kompis med scannen .De ska gå fort när jag scannar. Har nämligen den på barnens data så den brukar ju vara upptagen för de mesta :)

107718-60107718-59107718-58

Så e de snart MÄSSA jippi imorgon gäller de jag försöker att ta mig ditt när de öppnar ungefär får ha lite sovmorgon och gå ut med hunden först. Anders kommer ju hålla på med sitt nya projekt att få ihop de nya "Spat" hela lördagen kan jag tänka mig. Så då passar jag på att rymma och shoppa shoppa.
Nu får jag åter gå till min vän dammsugan de e ju skönt att ha någolunda ordning när de e helg :)
Hmm ska nog försöka klämma in frissan idag innan jag ska hämta barnen  oj då får jag sätta fart
Ha en bra helg och shoppa lugnt i helgen alla mässadiggare.

Kommentarer
Postat av: Annika

Men så söta kort du gjort Nancy!Alla stämplarna är så fina.Hoppas du fick shoppat loss ordentligt.Alltid lika kul.Konstigt *Ler* Kram Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback