{ Vår känsla Jippi }

Idag varr de verkligen varit vår i luften äntligen.:)  :)  :)
Sally spanar in våren
107718-64

kolla vad fint lökarna kommer upp nu ....hade visst lite finger avtryck på linsen barnen tog
bilder på oss vuxna igår när vi bubblade efter att barnen först hade "lekt" av sig fick vi njuta
Anders jag och Erika :)
image65

Lite påsk fina blommer som står ute vid våran ytterdörr i en Glas"fyr" skyddad i fall de skulle bli frost igen.
107718-63
Hmm undra varför de blev olika storlekar på korten , jag har ju inte lärt mig
min kamra (om jag kommer göra de någon gång skulle jag bli glad *L*)

Igår var jag ju givetvis på mässan de var himla kul. Kände först att de var för mycket man visste inte vad man skulle börja men de var bara att tagga ner och lunka fram och spana in alla utställare. De fanns lotter oxå jag hade turen att vann två fina priser *L*. Sedan köpte jag lite smått och gott ,bra att ha grejer ni vet :)
träffade Erica och Elisabeth när de hade fullt upp med allt shoppande. Givetvis Malin.H oxå hon var ju sååå himla duktig och satt där och scrappade i de dåliga ljuset.Kul att träffa alla. Sedan var de ju fler man kände igen från bloggarna *L*
 Nä nu ska jag gå och kolla på sprängaren tycker den e bra ,de var ju längesedan man såg den.
imorgon natt e de dax att jobba igen fast lugnt......överlåter de tunga lyften till mina snälla kolleger dessa två nätter.

psss  nu e jag lite nyfiken på vad de blir för Tema på nästa paperdolls om två veckor........
Kramis

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vilka härliga kort! Dom gör definitivt så att man får vårkänslor! *L*
krAM Anneli

Postat av: Malin

härliga bilder Nancy - vårkänslor får jag särskilt av det gröna som sticker i jorden... mmmysigt... hoppas det blir ok att jobba till natten! *kram*

2007-03-05 @ 18:14:08
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Annika

Sally är så söt...man får härliga vårkänslor av dina härliga kort.Jobba lugnt.Kram Annika

2007-03-05 @ 18:20:19
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: monica

klart det är ok att lägga till mig om du vill! gör detsamma till dig ;-)
*kram*

2007-03-06 @ 08:08:38
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Ita

Ja snart är våren här Härligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kram

2007-03-07 @ 16:02:27
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback