kaos

Här hemma är de verkligen kaos. Håller nämligen på att fixa i ordning de GAMMLA trägolven . De ska slipas och lackas så allt i köket och hallen har tryckts in i vardagsrummet för att Anders har först kittat ( någon svart massa i springorna så man blir yr.) Så i morgon får killarna och jag hitta på något utanför huset i några timmar .Först ska Linus prova på fotboll för första gången.Sedan kanske de blir de nya lek och buslandet vid backaplan ,el Ikea där kan man ju alltid fördriva tiden  tja något ska vi nog komma på . Tråkigare blir ju kvällen att inte kunna mysa riktigt till "melodifestivalen"?? ja ja de ordnar sig de gör de alltid :) Anders kommer säkert på något bra??
Hmm vi skulle se på film men jag skulle BARA göra färdigt ett kort  så hör jag tunga andetag och sedan snarkningar från sovrummet *L* samma visa igår, de måste ha väldigt mycket och göra på jobbet efter som han e så himmla trött hela denna veckan....
De e ju skönt att de inte alltid e jag som somnar först *LER* säkert många som känner igen sig :)
Ha en jätte skön helg så hörs vi snart igen
ha de

Kommentarer
Postat av: Annika

Alltid kul att göra om hemma.Fast det där röriga och dammiga är ju klart inte lika kul.Hoppas att Linus gillar fotboll...det är ju bra med nån hobby,samt att man får massor av kompisar.Lek&buslandet blir säkert uppskattat.Ha en trevlig dag på "flykt".Kram Annika

Postat av: Malin

*ler* ja ibland är det skönt att inte vara den som slocknar först - jag är alltid väldigt trött när jag väl rasar i säng zzZZzZZzzZ... *ler* tänk vad fint ni ska få - "riktiga" trägolv är det bästa jag vet! (men marcus vill inte gräva fram dem här i huset) om det blev lekhuset på backaplan måste du rapportera! *kram* vi hörs snart hoppas jag!

2007-05-12 @ 12:30:16
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Ita

Gud vad avis jag blir att ni har gamla äkta trägolv. Jag skulle hellst ha sådanna överallt men tyvärr är vårat hus för ungt... Hoppas ni hittade på ngt roligt i dag och att golven blir fina. Kram

2007-05-12 @ 20:32:51
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: Anneli

Hoppas att ni hade en bra helg, vad ni än företog er!? och att golven blev bra!! Vi skulle oxå behöva göra iordning vårt trägolv i vardagsrummet, men jag vet inte var vi ska ställa möblerna då, har ju såå trångt. Får bli en solig dag, så man kan ställa allt på altanen. *S*
krAM Anneli

2007-05-14 @ 08:23:14
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: Maria T

Hejsan!
Tror vi körde förbi varandra utanför skolan idag!
Men du vet måndag morgon.......reaktionsförmågan är inte den bästa!
Ha en bra dag!

2007-05-14 @ 08:40:26
Postat av: Sveinungveronica

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2010-05-26 @ 12:29:06
URL: http://sveinungveronica.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback