Måndag lite seg

Helgen har raslat iväg igen.De blev aldrig något lek och buslande de var ju jag glad för.Åkte förbi, de var ju rena kaoset så himla mycket folk. De får nog bli en ledig vardag lite längre fram. Killar na gick nämligen hem till kompisar.
Så har har de bara fixat och bökat med golvet.Anders lackade de i går kväll så killarna fic sova i husbilen i natt ,Jag jobbade..Lite tråkig tajming var att Linus fick hög feber på söndagen har varit så där mycket sömn för mig efter som Linus var piggare idag och vi var "bosata"i husbilen.Tja de går ju jag ska ju inte jobba i natt .Fast nu e de kurs/utbildning på onsdag och torsdag oxå Kul mindre kul blir att jobba till helgen (prickar alltid in de :( ) när alla e lång lediga.....
Igår var jag och grann tjejen Anna inne i nordstan och kollade på Emilia(in ...big big world ...) när hon sjung och unga små tjejer som tävlade i stjärnskottet ? att de var barncanserfonden där oxå och ett av våra barn uppträdde med sin egna sång så himla fina folk stod och böla *snyft* den e så rörande.Hon har även sjungt den för bla drottning Silvia mm
107718-101
Emilia
alltid kul att få autograf så vi köpte en singel  med en personlig autograf "Bamse kram till Anna från Emilia"
vet ju själv hur kul man tyckte de var.
107718-102
Vår stjärna  Angelika   *LER* du e en toppen tjej.
Har även varit med i tidningen Frida (ungdomstidning) ganska nyligen.

Nu ska vi strax till skolan för att få information om hösten när Linus ska börja skolan , vilken fröken klasskompisar mm. Spännande tycker både Linus och mamma :)
sköt om er i stormvindarna
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så ni fick en minisemester i trädgården då =) Är ni färdiga med golvet nu?
Kram

2007-05-14 @ 18:30:04
Postat av: Tinafina

Åh, vad jag känner igen Angelika...men kan inte placera henne...
Hihi..vad mysigt att sova i husbilen!!
Snaaaaaaaaaart ses vi bruttan!
kram Tina

Postat av: Anneli

Härligt att se ett slut på golvrenoveringen.
Ja jag gillar stjärndiesen jättemycket, köpte den på mässan ute på Arken. Liftade idén med stjärnorna av Maria på förra träffen.
krAM Anneli

2007-05-15 @ 09:05:37
URL: http://anneli68a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback