Morsdag

GRATTIS alla mammor de e vår dag idag!!!

Vilken helg hur kul som helst.
Fredagen börjde med massor av shopping i ullared där vi stannade över och hade mysigt med god hämtmat och cider. Tack tjejer detta glömmer man inte i första taget tex hur vig du är Annika *LER*  mm verkligen jätte kul.Nästa gång kanske de e fler som nappar på de när de hör hur kul vi hade de.Tack tjejer Malin, Annika, Tina och Anneli  för ett super dupper trevligt sällskap.Detta får vi göra om senare på året.Jag ska försöka träna på lite musik då ......fast jag tror att jag e ett hopplöst fall på de
I går var de dax att plocka upp ur alla mina gekås påsar de blev ju en del :) sedan titta jag och Anders lite på film och avslutade med att hoppa i bubbelpoolen här hemma på altan.

Idag vaknade jag av att Rasmus kom ner springande hysteriskat letade han efter sin väska. Jag lugnade ner honom och sa att jag skulle hjälpa han senare och att jag ville sova lite till.Han godtog de.Så när jag hade kommit upp ,var de ju dax att leta vi hittade den ganska snabbt då vissade de säg att han hade ju gjort ett morsdag kort de var ju de han ville ge :)
Linus hade oxå gjort ett de hade han "gömmt" hos grannen så jag inte skulle kunna se de innan .Vilka söta barn jag har puss på er killar.
Lite senare åkte jag och Linus ut till min mamma där syrran och min brossa oxå var och Anders och Rasmus åkte till hans mamma vi orkade inte flänga från ena änden till andra änden.Så detta känndes bra.

Medans jag sitter här och skriver kollade jag runt lite på bloggarna oj vad mycket roliga kort från vår lilla resa de har hi hi. Men så kollade jag ju in på paperdolls man e ju nyfiken vem som vann tävlingen.....
JIPPI jag vann en av tävlingarna  e så JÄTTE glad. Tack alla som röstade på mig. Sitter här nu med ett JÄTTE leende

Vilken härlig avslutning på denna veckan *LER*
Kramis

Kommentarer
Postat av: Malin H

Ja visst var det kul!!
Grattis! Den var ju jättefin!!! Kul att du liftade mig :-)
Kul ni verkar ha haft det ni girls!
Kram kram

Postat av: Annika

Ja, tack ännu en gång...för denna härliga resa. Bra påhitt Nancy. Längtar redan efter nästa gång, men får spara ihop lite pengar först *S*.Vilka rara små gossar du har...Grattis till vinsten.Så kul! Kram Annika

2007-05-28 @ 08:09:55
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Ita

Grattis till vinsten!!
Kram

2007-05-28 @ 12:29:56
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: elisabethp

Grattis till vinsten! Den är jättefin!
kram

2007-05-28 @ 14:04:50
URL: http://elisabethp.blogg.se
Postat av: Anneli

Grattis till vinsten på scrapliften! Den har du fått till jättefint med stranden och färgerna!!
krAM Anneli

2007-05-28 @ 15:51:44
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: Malin

grattis till vinsten Nancy - det är du så väl värd! och tusen tack för en rolig helg, himmel det måste vi göra om SNART - toppenbra idé verkligen! *kramar*

2007-05-28 @ 22:14:30
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Tinafina

Tack för Ullaredstrippen vännen! Det var skitkul! MKt bra initiativ!!!
Grattis till vinsten!
kram Tina

2007-05-29 @ 23:19:27
URL: http://tinafina.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback