sol sol strålande sol......

Så himmla trött på allt tjafs på jobbet.Varför e de så att de ofta blir tjafs mellan dag och natt ???
inte så mycket på min avd. men... Löjligt e de. De tjafsas om att de e mycket byten men de ska väl vara glada att de kommer någon och löser av dem de e ju inte så att de e massa vikarier grrr. Vi har haft otur att nattpersonalen har varit och är sjuka + att en ska ha tjänst ledigt .Inget de e vana vid, vi på natten är ju alltid där vi har haft väldigt lite frånvaron innan men har haft lite otur just nu.Vi är ju människor vi oxå fast vi jobbar natt! Nä nog tjatat om jobbet.

"vänder på handen"
Å vilket skönt väder var nyss ute med sally de var ju faktiskt redan varmt åååå bara de kan hålla i sig vi vill ha sommar nu! borde kanske inte skrivit de sist jag önskade fint väder så började de regna....:)
 Nä nu ska jag och Linus baka lite bullar
ha de

Kommentarer
Postat av: Ita

Ja lite sommar hade inte varit fel nu när det är 1 juni (redan? hur hände det?) imon.
Kram

Postat av: Erica

Åh vad jag blev sugen på hembakta bullar nu... kan riktigt känna den underbara doften :0)
Kram Erica

2007-05-31 @ 20:15:59
URL: http://ericasscrap.blogg.se
Postat av: Kicki

Hej Nancy.
Känner igen det där med snack mellan natt och dag, oftast faktiskt från dagpersonalen, ialla fall hos oss. Vi är mycket trötta på det. förmodligen ni med. Det är tråkigt. Hos oss beror det nog troligast på dåligt ledarskap hos vår VEC.
Sommaren försvann nog, för idag regnar det igen...
Det där med å baka bullar låter inte fel, kanske man skulle göra nu när det regnar. Men dom har en förmåga att sätta sig kring midjan....
Ha en bra helg.// Kicki

2007-06-01 @ 08:40:01
Postat av: monica

åh vad härligt gott med bullar...var längesen jag bakade nu kom jag på ;-)
min stämpel har jag beställt hos inky wings, gillar den mkt!
ha en härlig helg!
*kram*

2007-06-01 @ 17:10:47
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Gunilla/nilla

Har tittat runt på din blogg. Tycker att du gör jättefina kort.

2007-06-01 @ 19:25:39
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Annika

Hej!
Tjöt mellan skiften kommer man aldrig ifrån...vi har det nog likadant allihop.Men visst är det tråkigt att lägga energi på sånt! Bullbak gör man alldeles för sällan, fastän det är så gott.Du är en riktig hurtbulle du *Ler* Kram Annika

2007-06-02 @ 10:18:41
URL: http://mellbina68a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback