Tillbaka igen....

Ja så var man tillbaka igen i "vardagen" fixa middagen och tjata lite på barnen.
Jag och Anders hade de underbart skönt att få lyxa oss att bara vara vi två. Lite otur var att de var så himla kallt i Polen  vindarna var jätte kalla.Gnydia var inte så mycket att se på, men vi gick och strossade bland massa affärer och kickade och provade.Nu vet Anders att de inte e lätt att hitta kläder som passar mig :) Antingen e de tajta så man blir en knubbis eller så drar de på nacken just de kläderna som han vill att jag ska ha *LER*  
Hem gången var bra fram till senare på kvällen när de började gunga (de var inte alkoholens hjälp :) )
och jag hade inte tagit någon sjösjuke tablett så denna natten blev de tidigare som vi kröp ner till kojs, Natten innan hade vi så roligt att vi inte gick och la oss fören vid 02,30 De spelade nämligen massa slager låtar på dansgolvet  då kan man ju inte låta bli att dansa ,till och med Anders som aldrig dansar(inte med mig i vilket fall   hmm har sett någon gång när man har hämtat hem han från någon firma fest dansande).
Så vi har haft de toppen och drickförrådet e på fyllt och klart för heta sommardagar fram över.
Killarna hade oxå haft de jätte bra hos sina kusiner som de älskar att vara med , ja lite irreterad var visst Rsamus på lilltjejen som han sa -hon skricker hela tiden :) han e ju inte van att vara i sådana ljusa toners miljö  *hi hi *
Nu ska jag hjälpa Rasmus som vill få in lite kort i sitt Thailand häfte som var hans läxa på semestern sist (scrappa lite :)  )
tyvärr kan jag inte visa några kort, Anders skulle ladda kameransbatteri i bilen, tror du vi kom i håg att ta med den sedan  :( kom på de när vi hade kommit på båten. Såååå tråkigt.

kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Maria T

Välkommen hem!
Kul att träffas i söndags :)
Ha det bra!

2007-05-01 @ 18:59:04
Postat av: Anonym

Låter som ni haft mysig vuxentid!! *L* Skönt att bara få ägna sig åt varandra! Blev så full i skratt när du skrev om dansen, min gubbe är likadan men tar sig i kragen ibland och dansar med mig för han vet hur mycket jag gillar det. Välkommen till vardagen!! *L*
krAM Anneli

2007-05-01 @ 19:06:54
Postat av: Annika

Hahaha, sån är min man med *Ler*. Skönt att komma iväg och bara vara tillsammans.Mysigt! Jag fyller idag...upp till kamp barn-1 maj.Kram Annika

Postat av: Ita

Det låter som en skön liten mini semester!! Det är ni värda!
Kram

2007-05-01 @ 20:13:39
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: Malin

välkommen hem - låter som att ni haft det skönt... härligt att få ladda vuxen-batterierna lite eller hur!? *kram*

2007-05-01 @ 21:25:53
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Erica

Välkommen hem! Söknt med lite semester bara ni två... synd att det var så kallt. Ha det gott! kram Erica :0)

2007-05-02 @ 14:43:14
URL: http://ericasscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback