Hemma igen

Ja då var man tillbaka i kalla sverige. Vi har haft de jätte skönt. Efter att fått lära sig lite enkla tips (på scrappingen med bla ISO) med kamran ville jag ju testa detta nu . Men de har visst inte gått så bra, tur att vi har tagit kort med den lilla kamran oxå. Man ska nog prova sig fram här hemma först  Själv har jag inte hunnit se korten än.Jobbade i natt så jag har inte hunnit med så mycket idag.Har sovit som en stock Natten som var vad pest att jobba efter en tuff och lång flygresa (längre än vanligt pga förseningar kunnde inte landa där vi skulle mm)och att ställa om sig till rätt tid :(
De brukar vara lätt men denna gången blir de tuffare bla för att jag går på och jobbar med en gång 3nätter ledig1 jobbar tre till. Anders och killarna slocknade vid 21.00-22.00 inte så dåligt men de vaknade vid 05.00 (6.00) i morse de e VÄLDIGT ovanligt vi som inte går upp fören tidigast 9 :) annars på helgerna.Ja lite bra e de ju för barnens del de är tröttare på kvällen och piggare på morgonen.Då kanske man slipper tjata på måndag morgon när de e dax att gå upp och iväg till skolan :)

Jag har några snälla och goa vänner som tänker på mig TACK som har ordnat och fixat ihop en kurs att binda julkrans som jag ska få vara med på.De ska bli så kul.
kolla in denna fina kransen som min vän Elisabeth gjorde förra året.
Den e ju jätte fin!
166571-47

När jag får lite tid över ska jag scanna lite layouter som jag gjorde på scrappingen men hann ju inte visa dem innan jag åkte.Tänkte även börja lite med julkorten man blir ju väldigt sugen när man ser alla era fina kort ni gör tjejer.De brukar ju bli en hel del som ska göras

ha de gott kramis  


Kommentarer
Postat av: Annika

Välkommen hem, din pepparkaka! För gött brun brukar du bli... Skönt att höra att ni haft det bra. Kram Annika

Postat av: nancy

ja lite pepparkaka blev jag allt,men den börjar ju redan försvinna :(

2007-11-19 @ 08:09:59
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: elisabethp

Tack för komplimangen!!! o välkommen hem!!!!
kramkram

2007-11-19 @ 10:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback