:(

Jag som var så glad över att de ska hända en massa roliga saker fram över. Så sjönk jag så efter Linus utvecklingssamtal.image178 Vad de e tråkigt när läraren bara säger negativa saker o väldigt opedagogiskt. Man måste ju verkligen prata om både postivt och negativt. Och vad som e att ta upp oxå :(( inte en massa strunt Grr, snyft.
Alla som vet hur Linus är vet att han e ett litet busigt men väldigt snällt charmtroll brukar aldrig vara några problem att komma överrens med. Hon satt bara och sa negativa saker  Linus visste inte var han skulle ta vägen stackarn. Nästan ingenting om att han är väldigt duktig el lyfta upp han lite .Han kan alltså räkna + -  , läsa böcker har han gjort länge så nu e de ju rinnande fart med långa meningar , lite klockan, skriva .Detta tycker jag är bra för en 6 åring som inte äns har börjat den riktiga skolan men nä då :( suck inget om de utan att han ska tänka på vad han gör hela tiden. Förstår att han vill vara hemma .
Efter Linus var de Rasmus utv.samtal, de där i mot är jag förberädd att de är negativa saker. Men inte, han har blivit så himla duktig (min lite arga kille) så de var ju nästan bara postiva saker :) ler jätte skönt! Men han har en väldigt bra fröken som har fixat detta! TACK
Nä nu e de dax att fixa maten innan jag ska på nästa möte :( 3 på en dag  svettigt.

Imorgon ska sally få träffa en kille hoppas hon släpper till och att de inte har gått för lång tid vi håller tummarna.
kramiz

Kommentarer
Postat av: Annika

Oj 3 möten på samma dag är lite väl magstarkt men lika bra att få det överstökat.Usch vad tråkigt att bara få höra negativa saker.Det finns ju alltid nåt positivt att ta fram. Men, du vet ju hur duktig han kan vara...Hoppas att det går bra för Sally.Kram Annika

Postat av: Anneli

Fasen, så arg man blir. Gå på på det sättet mot en 6-åring men häng inte läpp nu!! Du vet ju vad han kan så peppa honom riktigt ordentligt nu!
Håller oxå tummarna! *L*
krAM Anneli

2007-10-23 @ 13:22:45
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: Anonym

Men vad håller hon på med???? Som du säger så ska man ju ta både + och - annars har man ju ingen lust att fortsätta på det braiga... Säg det till henne vetja, att hon borde gå i feedback kurs.
Kram

2007-10-23 @ 17:44:40
Postat av: Junitjej

Jag är själv lärare och jag tycker att det alltid finns något positivt att säga om alla elever. Trist att ni inte fick höra något positivt alls om Linus!

2007-10-24 @ 06:17:03
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Malin

åhh vännen... vad jobbigt för Linus... och för dig såklart... ska ni ha fler möten? självklart kan hon inte bara trycka ner utan måste LYFTA UPP en massa också - annars tar hon ifrån honom hans lust att lära... skickar styrkekramar... *KRAM*

2007-10-25 @ 10:36:31
URL: http://mallafors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback