maten =dyrt

Var och handlade mat efter träningen idag( igår) oj vad dyrt de blev.Tycker att de blir dyrare och dyrare. Undrar lite vad andra familjer handlar mat för i veckan NYFIKEN!! i och för sig blev de en del kött efter som Anders har fått för sig att vi ska köra GI hemma hos oss,( 5dagen idag.) och han e sten hård *L* . Inte för att han ska gå ner något utan att jag klagar på min bilringen runt magen.Han e trött på gnället om mig själv...
Och att försöka få bort mitt sötsug hade ju varit toppen. Men jag tror de e hopplöst. Vad e de för LIV att inte få äta godis :)snyft
Nä dax att åter gå till jobbet:)
ha en bra helg image221

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad duktiga ni är...alltid bra att försöka äta lite sunt & nyttigt!Men att sluta med godis vet jag inte om jag klarat! Nån belöning måste man ha.Kram Annika

Postat av: Ita

Vilken äckligt härlig bild du lagt upp... =)
Trevlig helg
Kram

2007-10-12 @ 15:58:28
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: Malin H

Hi hi! Det måste vara en ring till den minsta leksaksbil då! Mörk choklad och cashew nötter!
Det är det man får leva på när suget kommer! Kram å trevlig helg!

2007-10-12 @ 16:09:13
URL: http://malinsscrap.blogg.se
Postat av: Anneli

Vet inte riktigt hur mycket vi handlar för i veckan, för vi månadshandlar en gång i månaden och fyller frysen och det brukar gå 2500-3000 kr sen så fyller vi på med färskvaror när vi behöver.
Go bild! *L*
krAM Anneli

2007-10-15 @ 11:36:07
URL: http://anneli68a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback