Snart e de dax

Tack Anna (och alla andra tjejer) för en trevlig tjejträff med god paj och trevlig pratstund.Hade väl igentligen behövts vara hemma och packa men jag gillar dessa träffar så packandet får jag fixa efter jag har sovit lite el förresten de får ju bli efter jag har varit iväg och fått mitt beröringsintyg.De e mycket som ska fixas på samma dag.Oj vad jag kommer sova gott på planet.image269Hoppas bara killarna vill de oxå.Rasmus ska få lugnande på morgonen för han ska dra ut en kindtand så man kanske ska hopppas på att den sitter i lite på kvällen oxå image173 och jag hoppas de hjälper  ush jag gillar inte att gå till tandläkan vare sig ´med mig själv el med barnen de brukar bli Anders som får gå men de funkade inte nu när vi skulle åka.

Sköt om er alla så hörs vi om ett tag igen kommer hem den 16 nov, men jag ska nog allt hitta något internetcafe någonstans :)


image302kram nancy


Kommentarer
Postat av: Anneli

Känner igen smileysarna i inlägget! *L*
Önskar er en underbar semester! Hälsa!! *S*
En award till Dig!! Kika i min blogg om du hinner!!
krAM Anneli

Postat av: Malin

åhhhhh hoppas ni får en helt underbar resa - fota mycket och visa oss sedan - många många kramar!!!

2007-10-31 @ 13:10:18
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Annika

Ha en Sååååå skönt på er semester. Kram Annika

2007-11-02 @ 15:00:31
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Jakobkjersti

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2009-02-27 @ 13:38:18
URL: http://jakobkjersti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback