En trevlig tjejkväll

Hade lite tjejträff  och lilla Andreas snart 4 månader fick givetvis vara med hemma idag.Trodde först inte de skulle bli något men tre tappra "pysslare" kom de :) Vad gör man inte för att dra ner dem i pysselträsket? övertalade dem att vi kunde passa på att göra lite kort när vi ändå var hos mig och jag har LITE saker att använda.De var inte svårt att övertala dem de hade nog roligt hoppas jag.Tyvärr kom vi igång sent ,ni vet hur de e innan man kommer igång.Men nästa gång går de fortare att komma igång :) Snyft jag glömde ta fram kameran el scanna våra mästerverk som blev gjorda.
Psst Anna du får bjuda hem mig till dig så kan vi scrappa ihop med din syrra el. så får ni två komma hit,lite lättare kanske eftersom jag har lite mer saker (än så länge :) men de är flyttbara :)

Här e lite kort gjorda bla inbjudan till syrranstillställning nästa söndag som igentligen skulle vara lite överraskning men hon har lyckats få veta, såg grannens inbjudan på deras kylskåp (tror jag de var)
image215

Känner du igen skissen monica/leamon hade strul när jag skulle skicka in den :(
image216

En layout på Linus från i våras när han provade på att åka rollerbldes.
image217

Rasmus valde att ha killkväll med sina bästa kompisar Tim o Simon.kollade på bio, beställde hämtmat  badade och sovde över.Jätte lyckat tyckte alla tre.
image218

Nä nu e de allt dax att krypa ner i sängen känner jag den ropar på mig *L*
ha de gott kramiz


Kommentarer
Postat av: Anneli

Så mycket fint du gjort! Inbjudningarna var kul tycker jag.
Va kul med minitjejträff och att du drar med dig fler i scrapträsket! *L*
krAM Anneli

Postat av: Anonym

Vilka härliga bilder på killarna :) kan behövas en sådan här grå ch regnig dag/Kram! A-B

2007-09-26 @ 12:33:25
Postat av: Maria K

Mysigt med tjejkväll! Fina layouter också! Kram Maria

2007-09-26 @ 14:02:26
URL: http://mariascollage.blogg.se
Postat av: Annika

Kul inbjudningar...och härliga Lo;s. Alltid kul att få med fler tjejer med samma pysselintresse. Kram Annika

2007-09-26 @ 21:15:14
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: monica

oj vilken massa härliga layouter du laddat upp med medan jag varit utan internet =)
kortet blev verkligen super! synd det strulade för dig...
*kram*

2007-10-01 @ 18:16:58
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: kicki

Va fint det blev. Roligt att se alla alster som skapas.

2007-10-02 @ 21:22:15
Postat av: Junitjej

Vilken duktig scrappare du är!!

2007-10-24 @ 06:18:17
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Johnnyalma

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2009-04-06 @ 09:09:02
URL: http://johnnyalma.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback