En härlig helg

ja helgen var toppen även om man jobbade :)
Jag var bortbjuden till Malin för att scrappa och äta gått på lördagen. Så mysigt och kul TACK Malin och alla andra som var med för en super rolig och trevlig dag och kväll.
Lite alser blev de allt gjorda. Malin lärde oss göra lite kort, tyvärr blev de inte scannat så bra men de blev verkligen jätte fint (oj vad jag skryter *L*) i verkligheten
image323
nja ser inte så fint ut här men.... de blev de.

Några layoter har jag ju oxå gjort
image324
Svart bazzill och färgglada papper är min favorit kombination de går nästan inte och misslyckas
de blir oftast kanon bra Oj vad jag e på skryt humör :) Men de blir ju lite enformit om man använder de hela tiden *LER*
image325
Ja och inte minst ett på syrran.Jag ska nog klämma ditt lite text på de enfärgade pappret mellan korten oxå.

De var lite för denna gången mer kommer imorgon som jag har gjort för Arkivet.

Kommentarer
Postat av: Annika

Visst får du säga att dom är fina, för det är dom!Gillade kortkursena, roligt att prova nåt nytt. Så kul hos Malin...synd att du var tvungen att gå till jobbet!Kram Annika

Postat av: Ita

Ja visst e Crate P skit läckra, nästan så man inte vill klippa sönder dem =)
Kram

2008-04-15 @ 20:54:00
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: Charlotta

Mmmm... massa fint !!!! Kortet var ju bara ursnyggt !

2008-04-16 @ 11:39:17
URL: http://happieart.blogg.se/
Postat av: Abdullahdaniella

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2009-07-24 @ 07:37:34
URL: http://abdullahdaniella.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback