Full speed

Här är de full speed hinner knappt med att blogga  känns de som, och inte mycket pyssland tyvärr. Jobbar  som vanligt (just nu) ganska mycket. Men till helgen blir de stor belöning för allt jobbande LÄNGTAR massor.
Ja på fredag bär de av till helsingborg för att bo på hotell och gå på
Scrapevent kurser i massor  hela helgen lång. Snacka om lyxigt bo på hotell, äta god mat (slippa laga :) och få lära sig massa nya roliga saker inom scrapbooking mm.
Ja i lördags fyllde ju Jag och Anders år de blev bara ett litet firande efter som vi var bort bjudna på fest på kvällen. Men jag fick lite fina presenter av Anders och barnen två klänningar/toppar ,hade en innan som jag gillar. och efter ett besök hemma hos Malin så blev jag sugen på att ha en egen sodastreamer så en sådan önskade jag mig och fick :) Festen höll hus inte allt för långt från syrran så barnen var där och vi kom sedan på natten och sov där oxå.Hann inte sova så mycket. Efter 1timma kom Linus och väckte mig, han hade ont i örat den stackarn han fick hålla ut lite tills vi kunnde köra hemåt . Så en sväng in på Axxes akuten blev de och hem sedan med pencillin mot öroninflammation. Oj glömmd nästan tala om vad jag fick av min heltokiga syrra (ja ni vet ju hur hon är för snäll ibland) av henne fick jag Abigill alfabetet (de stora revoulition) som jag bara älskar. Lånar alltid de av mina snälla scrapparvänner när vi har våra träffar, men nu har jag ju ett alldeles eget  *L*
Dax att återgå till arbetet
ha de gött

Kommentarer
Postat av: malin

låter som en mycket lyckad födelsedag - vad mycket kul presenter!!! kram på dig, ha det så bra i helgen

Postat av: Anneli

Hoppas ni får en riktigt härlig scrap-helg i Helsingborg!!
krAM Anneli

2008-04-25 @ 08:44:56
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: Timstine

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2009-05-19 @ 10:13:48
URL: http://timstine.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback