Denna blåsten

Jag gör ett nytt försök på mitt inlägg smileys

Min bil fick känna på att de blåste mycket här om dagen då den fick sopetunnan på sig  smileys så de blev några repor och en bukla på min lilla pärla.
Här hemma har de gått i slow motion vi har turats om att ligga i inflensan jag och Anders, killarna har klarat sig. Fast jag undrar om Rasmus har haft något på G för han har haft en tuff vecka borde här hemma och på skolan sååå himla arger och hört sämre.Man blir ju ännu tröttare när ens barn håller på massor så skolan ringer smileysoch säger att han inte har fixat någonting som han skulle *pust* i och för sig var de mycket oxå att de har haft vikarie  hela veckan och han som är så mönster beroende kunnde inte fatta att han bla skulle ha välskrivning (som han hatar) på matte lektionen. Jag kan förstå honom lite men man måste ju göra som fröken säger.
Nä nu ska jag försöka mig på att komma igång i min pysselhörna.De var ett tag sedan jag görde något där.Jag får nog börja göra lite påskkorten.
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''hej då'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Kommentarer
Postat av: malin

stackars er... (och stackars pärlan) - det är så jobbigt när sjukdom vandrar runt, det känns som att det aldrig blir bra. och jag känner med dig vännen, det är jobbigt när de ringer från skolan... hör av dig om du vill prata *kramar*

Postat av: Ita

Ursh att vara sjuk.. Hoppas ni nu är bättre.
Krma

2008-02-25 @ 22:36:15
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: Cathrin

tack för titten i min blogg,kul.Välkommen tillbaka och hoppas ni snart är pigga igen.// Cathrin

2008-02-27 @ 17:02:42
URL: http://cathrink.blogg.se
Postat av: Anneli

Usch va tråkigt med bilen! Stormvarning på lördag igen, så parkera skyddat!
Hoppas ni kryar på er och att det löser sig i skolan!
stor krAM Anneli

2008-02-28 @ 09:00:46
URL: http://anneli68a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback