värdens bästa syrra :)

En lugn helg  bara jobbat lörd och söndag natt kändes skönt.Nja fast gå till jobbet var inte jätte kul vi hade natt möte på jobbet i torsdags detta mötet har gått till historia och även till högra chefer tror jag.Vi sa nämligen vad vi ville och tyckte. Ja ja så e livet , de var några som började leta annat jobb efter detta vill jag tro.Själv har jag oxå kollat en del.

Igår var syrran och barnen här, hon hade med sig MASSA papper till mig
 jippi.En hel del enfärgade + att jag fick hälften ur ett stort "block" Rock tror jag de heter.Så här får väl man sätta i gång med något.På söndag är de Paper dolls  ska bli sååååååå himla kul.Måste bara fixa några kort så man har att jobba med.
Nä dax att gå ut med sally .
hej då

Kommentarer
Postat av: malin

hoppas verkligen det ordnar sig med jobbet för dig - inte kul att ha det jobbigt, det är tufft nog att jobba :) kram på dig - vi ses nog en snabbis på söndag *kram*

Postat av: Malin H

Som om det inte räcker med att jobba när man är på jobbet.....ja ja, hoppas det löser sig, finns säkert massa jobb åt dig.....ses snart!
Kram kram

2008-01-23 @ 22:55:59
URL: http://malinsscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback