4 juli skissutmaning på ARKIVET

Här är mitt "bidrag" till Arkivets skiss tävling denna dag.Ni är väl med :)
Hade på börjat en som jag bara älskar korten på och ville gärna göra något Rent och enkelt till dem.Men sedan ville jag ju gärna göra något USA inspererat efter som de är AMERIKAS nationaldag idag så därför blev de två från samma skiss men ser helt olika ut :)


väldigt enkel.Bara älskar dessa foton :)
Lite enfärgade cardstock, mönstrat sassafrass papper.
Klippte sönder den långa NYA blommboarden till 3 lösa och "doppat" en av dem i lite sammets pulver (som finns att köpa nu i alla möjliga färger.) måsen är en "knapp" + trollslände brads.
texten (som vanligt just nu ,enkelt och snyggt) Thickers brunt skinn look.

Tänkte att jag skulle hålla mig till Amerikas färger så så här blev den.

De är inne med punchinella ser man på många kort och lyouter.
Även jag har gjort några stycken med detta roliga hjälpmedel.De finns i massa roliga färger, gissa vem som har alla färger... ja de var inte svårt och jag vet fler som har de.Billiga är de oxå sånt gillar vi.
Nä måste ut i de fina vädret igen,får setta mig vid datan senare idag
Tjinge ling

Kommentarer
Postat av: Anneli

Så flitig du är!! Jättehärliga layouter!!

Nyfiken på vart och när ni ska till

Kroatien??!! L



krAM Anneli

Postat av: Petra

Såg 4 juli LO'n på Arkivet. Så läcker!!

Hoppas helgen varit bra?

kram Petra

2008-07-07 @ 05:59:33
URL: http://petraspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback