Midsommar resume och några layouter

Jo då, vi hade de bra på midsommar vi oxå fast vi blev kvar hemma med goda vänner .Gick i väg en sväng på midsommarfirandet i vårat område. Där bjöds de på lotteri,fiskedamm tipspromenad mm Och inte minst en fin midsommarstång att dansa runt.Fast våra barn tyckte de var för stora för de.Vi var med på lite tävling, jag och Rasmus fast de gick inte så jätte bra men de var roligt.





De har varit trögt på pysselfronten bara gjort några kort då och då men tyvärr har jag inte hunnit scanna dem innan de getts bort :)
De känns som man kommer efter med en massa kort man vill ha gjort.Så de får nog bli lite "enkla" layouter så man kommer i kapp sig.
Jag kom faktiskt igång lite igår efter att  fått insprationen av Monica/Leamons
bloggparty så två bidrag blev gjorda hoppas jag hinner göra till fler Utmanningar/tävlingar.
Ett till Monicas/Leamons

och en till Lenas och Ronjas utmaning

tjinge ling

Kommentarer
Postat av: monica

störtsköna layouter!!! Kul att du ville vara med =)

*kram*

Postat av: malin

urläckra layouter - och tack för tipset! :) ska absolut kika in på de där utmaningarna kramar

2008-06-27 @ 21:42:01
URL: http://mallafors.se
Postat av: Lena

Jättesnygga LO:s! Härliga färger och kombinationer på båda två.

Kram Lena

2008-06-28 @ 10:15:36
URL: http://lenasscrapblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback