Dåliga nyheter blir goda.

Då har man jobbat i natt och är ledig natten som kommer. Vi ska på FEST alltid kul när folk fixar till fest :) :) Och födelsedagsbarnet Annelie brukar fixa och trixa  så är de nog denna gången också. Undra vad man ska ha på sig hmmm 
Igår fyllde min kära mamma år och då låg detta kortet till henne i sin brevlåda.


Till födelsedagsbarnet/festfixan Annelie har jag gjort en liten "väska"/kort där jag har lagt en skaf till tröjan som hon oxå ska få. Hoppas att hon inte kollar in här idag, men de tror jag inte hon hinner, hon har nog fullt upp :)


Tyvärr är jag ingen bra fotograf :( kanske dax att lära sig. *L*

Och årets första Julkort är gjord, ganska stilren tycker jag


Med dåliga nyheter kommer något gott :) Nu var de dax igen, väldigt plötsligt ska en på natten sluta(igen)
De är ingen som hänger med, hon måste ha tagit ett väldigt snabbt beslut?? men men något gott blir de oxå.
Jag ska få komma tillbaka till min gamla rad Jippi. Jag skulle bara gå på denna raden i ca ett halvår för att de annars bara hade blivit ny personal på hela de skiftet. Så snäll som jag är *L*  gick jag med på att byta mina gamla kollegor efter 5 års arbetande ihop mot lite annat i ett halvår men så blev de inte .Halvåret var vääääldigt långt närmare 1  1/2 år . Men oj vad svårt de var att berätta för mina "nya" kollegor att jag skulle byta rad :( Hur gör man de snyggt så man inte sårar någon. Någon skulle tyvärr bli "såra"  Jag berättade att de var nu, jag hade chansen/frågan om att byta tillbaka  och de ville jag göra. Hur jag än väljer så är de alltid någon som blir sårad *Snyft* inte lätt att vara poppis :) mina gamla kollegor blev JÄTTE glada att jag är tillbaka. Here i'm comes girls ...i'm back.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vilket härligt kort till din mamma och fräck väska med present till kompisen.

Ja det kanske är dags att börja med julkorten snart!

Hoppas att ni hade kul på festen och att du är pigg och alert idag L.

krAM Anneli

Postat av: Erica

Fina saker du gjort :0) Tack ännu en gång för present och fikastund. Ses på lördag.

Kram kram Erica :0)

2008-10-21 @ 12:58:09
URL: http://ericasscrap.blogg.se/
Postat av: Maria

Wow vad cool presentväska du gjort! Snygga kort också såklart!

Gott att vara tillbaka med gamla arbetskompisarna kan jag tro!

Kram Maria

2008-10-21 @ 14:49:53
URL: http://mariascollage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback