Lite inbjudningskort.

Helg igen,herre gud vad tiden rusar iväg( undra hur många gånger man kommer säga/skriva de.)
Imorgon ska Anders måla de sista luckorna till köket. Jag håller tummarna på att de blir bra så vi kan få lite ordning igen. Ska bara en sväng till IKEA och köpa hantag imorgon på vägen till syrran.Ut och umgås lite och kolla på deras nya snygga kök.Jag har fått en liten för glimmt från ett kort på msn. Men jag vill se de LIVE jag var ju med och bestämmde tapeterna *L*
Känner att de kanske är dax att kolla över vad man har för foton att ta med sig  till  scrappingen  som är om bara två veckor jippi. Tänk ca 100 tokiga tjejer under samma tak med samma intresse och bara scrappar från morgon till kväll  HELA helgen. De är såååååååååå himla kul,de är tredjegången jag är  med.
På pyssel fronten har de inte hänt så mycket några kort men ni vet ett hann jag, redan skicka innan den hamnade i scannen.
Linus ska ha halloween fest, så Linus  och jag har fixat inbjudningskorten 22st(hela klassen)
Här är några stycken han har gjort.






 
Hallå jag höll på att glömde Gratta Ann Britt min kära kollega på födelsedagen i dag och säga att jag SAKNAR er, mitt gamla jobbarpass MASSOR. 

Nä dax att göra något innan jag somnar jag kan inte sitta still för länge *L*.
tjingeling vi hörs en annan dag

Kommentarer
Postat av: evelina

nejmen hej där.

nancy från arkivet eller hur?? inte visste jag att du läste min blogg=) vad skoj!

Jo kursen var jättebra, speciellt för mig som håller på så mycket med showmakeup. Jag rekomenderar den verkligen, och klart att du med kan gå. Jag ska tom ta dit min mamma på lördag, det fick hon i 50års present av mig tillsammans med operabiljetter=)

kram på dig

Postat av: Ann-Britt

Hej! Vilka fina inbjudningskort ni har gjort, han går i sin mammas fotspår ;) och tack för grattishälsningen, saknar dig också massor i vårat pass :) tur att vi byter ibland så vi ses någon gång/Kram A-B

2008-10-11 @ 15:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback