Helg :) :)

Gud så skönt att de är helg och att man är ledig JIPPI. *dansar* *dansar*
Tack Erika för en toppen söndag med MASSA gott att äta och trevligt pysslande.
Angående min trötthet vet jag inte riktigt vad jag ska göra ,känns som om jag kanske ska få ett annat läkarutlåtande till. För den läkan jag gick till vet jag inte omjag håller med. Hans rekommendationer till mina låga värden var att bla har för lite salt i kroppen hur jag nu kan ha de undrar jag. Jag som saltar allt. Enligt han ska jag salta mer och dricka mindre vatten??? har ni hört något så konstigt??? Visst är de mycket runt om kring en just nu med arga trottsiga killar  (NANNY akuten var är du) som inte riktigt vill göra som man ska, varken hemma el i skolan bara de tar ju mysten ur en. Lite klump i magen om hur dagen i skolan har gått om man kommer få ett samtal från någon lärare el inte. Men nu e de ju helg några lugna dagar i vilket fall *pust*  Inte nog med de så har syrrans dotter fått hjärnhinninflamation något i vätskan till hjärnan från en JÄVLA  ;O fästing ursäkta språket så man är ju lite orolig för henne oxå jag HÅLLER alla  tummar och tår *L* att allt ska bli bra och gärna fort.

Jo hemma hos Erika jobbade vi på flitigt,  lite resultat kommer här


De två översta ska in i Semester albumet 2008 och är i Letter size


Detta kortet är oxå tagit på semester i staden Rovinj, men jag vill göra den i stor storlek oxå

De är svårt att få till en bra bild på mamma, de har jag nog ärvt av henne. För de är även svårt att hitta ett kort på mig där jag ser normal ut. Vissa fastnar helt enkelt inte på kort :) *LER'
Men denna bilden är jag jätte nöjd med och hoppas hon oxå är de *fniss*
Papperna kommer från Maja design de är sååå söta. Visst kan jag ändå ha svårt att använda dem, då jag använder mycket starka färger men man måste variera sig lite *L*
Ha en toppen skön helg allihop

Kommentarer
Postat av: mojje

Gillar den på din mamma jättemkt!!!

Postat av: Petra

Grymma LO's vännen.

Lovar att visa väggen när fotona är uppe.

kram Petra

2008-09-20 @ 09:04:10
URL: http://petraspyssel.blogg.se/
Postat av: A-B

Superfint som allt du gör ;) Hoppas lilltjejen blir frisk fort.Låter konstigt som doktorn sa, men det är ju aldrig fel att få ett andra utlåtande.Trotsiga killar och strulig skola, det går över, tro mig jag vet ;) det blir ordning på de små liven till slut, även om det inte känns så just nu/Kram A-B

2008-09-20 @ 13:57:38
Postat av: Lena

Jättefina LO:s! Håller med: det låter lite konstigt det doktorn sa och det skadar nog inte med ett utlåtande från någon annan. Hoppas att du piggar på dig.

Kram Lena

2008-09-20 @ 17:52:30
URL: http://lenasscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Malin H

Så mycket fint! Ännu finare är de ju IRL!!

Tänk tankar som gör dig glad! Det trotsiga i grabbarna går över! Lovar!!

Om några år sitter du och skrattar åt detta :-)

Kram kram

2008-09-23 @ 10:42:01
URL: http://malinsscrap.blogg.se/
Postat av: Annika

Här har det producerats massor av snygga Lo;s. Tycker också att du borde gå och kolla dej hos en annan läkare! Man vet ju inte...Trotsålern går ur sådär vid 16-17 årsåldern :0. Bara att kämpa på! Hoppas att din syster snart mår bättre. Hjärnhinneinflammation är väl ganska så allvarligt! Kram Annika

2008-09-23 @ 16:42:59
URL: http://mellbina68a.blogg.se/
Postat av: Anneli

Du har mycket att kämpa med nu, din stackare! Jag hjälper till att hålla några tummar jag oxå, för att allt ska lösa sig på bästa sätt. Alla åldrar har sin tjusning bara att bita ihop och kämpa på!

krAM på dig!! /Anneli

2008-09-23 @ 21:19:05
URL: http://anneli68a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback