Lite nya layouter för Arkivet

Ja här har jag gjort två höst layouter för Arkivet


Höst Mys
Jag har använt enfärgade cardstock. Färglagt ett chipboard träd med akrylfärg
Maya Road band trees, höst rub ons.
Texten är Qk Beauty queen och Abigil + Qk flourish board
Mys har fått lite 3d lack på sig fast de blev sådär :(


Här är ett kort på en underbar vän som jag har haft turen att ha sedan vi var små.
"Lyckan är att hitta en vän som du"
My Best friend
Papper kommer från Jenni Bowlins serien "vintage" och vanliga cardstck
Swirlarna är nya stämplar  Jazzy swirls som fyller i varandra prova dem så förstår ni vad jag menar :)
Maya road pompom band + filt stad
chipboard blommor med stämpel färg gul + glitter stickles
Blommorna och banden har jag satt fast med hjälp av häftklämmor.
Text  QK chopstick

Allt finns att köpa på Arkivet och även se layouterna live  + många andra tips.
Ps ni glömmer väl inte Arkivets klubbkväll nu på torsdag.

Allt för idag  tjinge ling


Kommentarer
Postat av: Anneli

2 härligt höstiga layouter du har gjort!!

krAM Anneli

Postat av: Annika

Så snygga höstlayouter du har gjort. Gillar dom massor. Riktig Nancystil på båda//kram Annika

2008-09-24 @ 23:20:59
URL: http://mellbina68a.blogg.se/
Postat av: Lena

MEN, så snygga. Gillar verkligen den med din barndomsvän på och sättet du använt "pom pom" banden på. Du är duktig du!

Kram Lena

2008-09-25 @ 08:50:51
URL: http://lenasscrapblogg.blogspot.com/
Postat av: elisabethp

Jättefina LO:s!!

Kolla in i paperdollsbloggen!

kramkram

2008-09-25 @ 15:56:42
URL: http://elisabethp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback