kan inte bestämma oss??

Snart är även denna helgen slut ,de gör ju ingenting när de e jobbar helg att de går fort :)
Vi håller ju på att fixa ordning lite hemma de kan ju behövas efter som vi har bott i vårt hus i  12 år så de mesta gjordes ju för 11-12 årsedan.Så de har ju bytts lite tapet och färger *ler* nu e de köket som ska få lite nya luckor och nytt köksbord. Men vi kan ju inte bestäma oss om vi ska göraköket lite tufft med ....svarta luckor eller lite "gammaldags" med vita luckor

denna bilden ser man ju inte lukorna riktigt men ett litet humm
eller...

Fast kankse inte riktigt dessa luckorna .Jag tycker de är fina men syrran har precis gjort i ordning sitt kök med dessa luckorna man kanske inte ska härmas OM vi väljer vitt vill säga .Vi gillar ju att utmärka oss men de känns som man är inne i en svart period(inget negativt). Man tröttnar nog fortare på svart,men då får väl Anders måla om dem på jobbet :)

Ett litet kort beställt av en kollega på jobbet.

(De finns fler att vissa men de är på datan hemma :( jag sitter just nu på jobbet .)
Nä dax att åter gå till jobb.
Ha de

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag gillar det SVARTA köket. Är oxå inne i en svart period. Möbel och inredningsmässigt sett alltså.

Kortet är görfint oxå :)

Shit, måste göra några kort oxå. Vi ska fira Liam i morron och jag står o bakar för fullt. Sen ska Liam på sin bästis kalas på em i möra. Puhh.....

Har bara tårtan och bullarna kvar att baka :)

Ha en fortsatt go kväll vännen

kram

Postat av: Petra

Go morron :)

Sen i eftermiddags har jag lagat köttfärssås, korvstroganoff, makaronipudding och lasagne. Och så har jag bakat chokladmuffins, pepparkaksmuffins, negerbollar, banankaka, havreflarn, tårtan och bullarna blev precis klara:)

Jo, jag har legat och budat på ett QK Vixxen, som jag oxå precis vann för 365kr inkl. frakt. Jag vara mycket glad och VÄLDIGT trött. Presenterna är inte inslagna och jag har inte gjort några kort :( F-n, måste säga adjö till husdjuren oxå = dammråttorna!!

Men vet du vad? Jag tror jag skiner i allt nu å går och lägger mig istället.

Auf wienerschnitzel & kram

2008-09-28 @ 03:39:39
URL: http://petraspyssel.blogg.se/
Postat av: Lena

Hm, så svårt. Man ska ju trots allt leva med sitt kök ett tag. Svart är ju VÄLDIGT snyggt men det kan ju bli ganska mörkt om man inte har så bra ljusinsläpp (men det kanske ni har). Men som du skriver - det går ju att måla om luckorna ifall man tröttnar. När vi skulle göra om köket så fick vi välja mellan vitt och vitt så färgvalet var enkelt :-)Lycka till med valet!

Kram Lena

2008-09-29 @ 09:13:48
URL: http://lenasscrapblogg.blogspot.com/
Postat av: Ita

Själv e jag ju igentligen mkt för det gamaldagsa men tyckte det svarta var lite fräckt.

Kul att ses idag. Hittade In Ex *ler'

Kram

2008-09-30 @ 16:28:00
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback