Husbilssemester 08








Ja nu har jag börjat med att göra ett semester album om sommarens
husbilssemester i europa. Det blir i "A4:a" format ( kommer inte i håg riktigt
vad sizen heter men väldigt lik våra A4 fast liiite mindre.) Detta är inget jag
gör i vanliga fall jag håller mig ju nästan alltid till 12*12 :)
Även dessa layouter hade jag börjat med förlängesedan, de har bara väntat
på de rätta korten. Färgerna är inget jag hade valt själv men när man är på
kurs så får man ju göra som man blir tillsagd *L* fniss. Men de blev ju
ganska bra till dessa fotona och så kom man igång , de är ju bra nu känns
de lite lättare att fortsätta. Hmm känns som om jag vill göra något mer på
den sista layouten men jag ska försöka låta bli jag har ju en förmåga att inte
kunna stoppa i tid :) de kan ibland bli lite för mycket.

Kommentarer
Postat av: Erica

Härliga LO:S! Är så sugen på att få scrapa lite... längtar till söndag. Kram Erica

Postat av: Maria

Vilka fina layouter! Så härliga färger och snyggt placerade dekos=) Verkar så kul med husbilssemester, hoppas vi får testa det i framtiden!

Kram Maria

2008-09-10 @ 12:00:14
URL: http://mariascollage.blogg.se/
Postat av: malin

jättefina layouter - och det verkar ju helt klart vara ett format som passar dig!!! kram :)

2008-09-10 @ 22:03:29
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback