I väntans tider

Ja nu går vi i väntans tider här hemma. På att de vilken dag som helst ska bli tillökning i familjen, alltså Sallys valpar. Jag försöker att läsa på så mycket jag kan. Ni ska se att de säkert blir till helgen när jag jobbar :( men jag har  för varnat  mina kollegor att jag kan ringa dem med kortvarsel att de måste jobba. Tur man har lite innestående dagar  jobbade hos kollegorna :)  Har vi JÄTTE tur så blir de kanske redan idag (hoppas, hoppas) tempen ska nämligen sjunka men sedan stiga igen. Den har sjunkt så jag väntar förbrilt på att den ska stiga *L* igen. Men den som väntar på något  "gott" väntar aldrig för länge??
Lite kort på (bla) Sally

Rasmus och Sally maj -08


Sally som LITEN valp nyss hem kommen till oss runt 8v.



På span efter katter attt leka med :)


En snöig Sally -07


Tagit idag *L*


Myser i husses knä på nyårsafton.


Rasmus och Sally på isen hos GODA vänner i Nässjö /nyårsdagen.

Kommentarer
Postat av: Erica

Väntar med spänning........ Önskar både Sally och dig lycka till. Kram kram Erica :0)

Postat av: Ita

Va lustigt, jag tänkte på henne förut idagb å tänkte att det måste vara dags snart. väntar spänt.

kram

2009-01-14 @ 20:27:19
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback