Ska bestämma mig?

Ja de är ju dax att se över vad för kort jag vill pyssla med nästa söndag. När de äntligen är dax att få sitta en heldag att pyssla i gott sällskap. LÄNGTAR!
Men de var ju de jag kan inte riktigt bestämma mig för VILKA kort jag ska framkalla hmm. Jag tror att jag har kommit fram till att jag tar bara ut några få med MIN NYA EGNA skrivare. Sedan kanske de är bra att scrappa lite "gammla" kort oxå annars kommer dem aldrig att göras :(

Tack alla för alla snälla ord och att ni faktiskt bryr er om lilla mig *L*
De är så skönt att ha bloggen (och mobilen-sms). Känner man sig trött och sliten, eller bara nere av olika anledningar så kan man alltid kolla in här och läsa vad ni skriver till mig :)

Jag har verkligen tagit de JÄTTE lugnt hela helgen, bara slappat och vilat...och bastuat för att mjuka upp rygg och nacken.
Idag har jag inte haft någon huvudvärk el illamående *Jippi* på hela dagen. De går åt rätt håll ;)

Tack för att ni finns där ute --------------Kram----------------

Kommentarer
Postat av: Ita

Det slog mig oxå att jag måste framkalla lite kort... Tack för beskrivningen till klubbhuset, nu har jag koll... tror jag iaf ler

Kram

Postat av: Erica

Skönt att du mår bättre.... Kam Erica

2009-01-26 @ 07:29:39
URL: http://ericasscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback