Helg

Å vad de e härligt med helg när man e ledig vill säga ;)
Vad händer här hemma då... Jo vi har fått sålt vår husbil jippi och börjar nu leta på allvar efter en nyare :) :) men de blir väl inte fören till våren som vi köper någon OM man inte hittar någon kanon bra redan nu.

Vi har bokat skidresan (äntligen) till Italien Canazie/ dolomiterna världens största skidssystem, tror jag de ska vara så vi lär ha att göra. Längtar redan dit. Jag vill ha snö NU!!

Längtar (oxå) till att få ta fram alla julstjärnor mm men nu e de ju inte långt kvar...

Vad har jag gjort i pysselvägen då ....
En el två egen gjorda servetthållare beskriving finns på
Arkivetsblogg allt matrial kommer där ifrån.







Visst e denna receptstämplen söt. De e Arkivets egna.

Jag och Rasmus har gjort en godgärning. Vi har gjort några layouter (A4) som har skickats ner till ett barnhem i Thailand där en god människa från sverige Bente är och hälsar på- Där försöker hon få ihop lite album till barnen där nere


Denna layoutern har jag nog inte visat. Den gjordes på scrappingen fast den var svår att scanna tack vare min "snygga" egen gjorda midsommarstång så den fick fotas och höll på att glömmas bort *L*

Ett kort på Linus i mormors knä min moster e även med på bilden.

Nä nu ska jag mysa med familjen 
Sköt om er alla där ute 
Kramiz


 

 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vilken snygg LO!! Servetthållaren måste jag härma dig och göra en till killarnas farmor

Låter ju inte helt fel med att åka skidor.

KRAMIZZ

Postat av: Lena

Bra idé med servetthållaren. De man brukar köpa är oftast så tråkiga. Så det måste jag nog ta och göra mig en!

2009-11-21 @ 17:17:54
URL: http://lenasscrapblogg.com
Postat av: Freedomtravel

Vad blir det för slags husbil nu då? Kika gärna förbi vår husbilsblogg ;)

2009-11-23 @ 10:00:54
URL: http://www.freedomtravel.se
Postat av: Heléne

Ja, ni lyckas då med allt. Snygga LO:s mm, sälja husbilen, boka skidresa. Hur lyckas ni??



Kram

Heléne



PS När åker ni skidor?

2009-11-23 @ 14:17:27
URL: http://lemontrees.bloggagratis.se
Postat av: Annika

Kul ide med servetthållarna...kortet med istappar??? hur fixade du det? Fint iallafall. Härligt med skidresan! Ha det så gott, kramar Annika

2009-11-24 @ 21:18:22
Postat av: nancy

"istapparna" är en stansboard ;)

Tack :)

2009-11-30 @ 08:56:08
URL: http://pinknanc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback