Äntligen

Äntligen

Ja äntligen blev de en layout gjord för min del.. De har bara blivit en hel del kort gjorda i sommar-nu.
E ni som jag?? efter ett längre uppehåll med semester mm blir man lite ringrostiga och har svårt att komma igång med allt igen.
Så de var tur att de var min tur att göra en layout och blogga för Arkivet så jag får en liten putt i baken och kommer igång igen.
Jag fick sätta fingrarna i "Little Yellow Bicycle"papperna med resetema"Pack your  bag", de passar ju mig jätte bra då vi rest runt mycket i vårhusbil på semestern. Men jag hade tyvärr några kort kvar som jag ville ha gjort från förra årets kroatien semester. Så de fick faktiskt bli de korten.
Förra året fick vår hund Sally följa med, men i år fick hon stanna hemma med sin dotter. Nästa år kan och ska båda me :) 
 
De blev många "ramar" runt korten. De kan vara svårt att få med många kort på en layout men denna gången gick de. De blev mer text än rubrik denna gången för de var så mycket jag ville få skrivit ner så vi inte glömmer något när man kollar på korten senare.
Jag har använt: Papprena och tillbehören "vacation" och Travel"  från Little yellow bicycle 
Jag har ruggat/skrapat och smutsat ner kanterna med chalk
+ spetsband och svart penna.
Så blev denna enkla layout. 

Ha de gött
Nancy

Kommentarer
Postat av: Heléne

Fint Nancy! =) Åhh, lilla snuttepluttan. Jag minns när hon åkte i cykelkorgen i Vrsar.



Kram

Postat av: Petra

Men åh så söt hon är lilla Sally och LO'när jättefin!!

2010-09-14 @ 20:49:24
URL: http://petraspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback