Två kort..

De blir inget långt inlägg men två kort kan jag bjuda på med The Greeting Farm stämplar på :)
De e så roligt med nya stämplar..designer,

Detta fick min lövly kusin förra helgen när vi var hemma hos henne i hennes nya lägenhet och firade hennes 20 årsdag


och ett beställnings "jobb" till min arbetskollega som har blivit moster (igen) till en liten Alvin denna gången.

De var allt för denna gången. Ska snart åka på handbollscup med Linus.
Hoppas nu på att bloggen vi funka som vanligt igen :(


Kommentarer
Postat av: Jenny

Shit vilket snyggt kort du gjort, helt i min smak :-)) tjejen är ju bara för tuff!!

Postat av: Therese

Söta kort!

Kramis

2010-01-31 @ 20:53:32
URL: http://thereselittlecorner.com/blogg/
Postat av: Annita

ejj hvor er dine kort bare flotte.

Jeg har en DT call linket til min blog syntes du skulle kigge på den måske det var noget for dig ?



God dag Annita

2010-02-14 @ 13:00:08
URL: http://paperartbyannita.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback