litet DT uppdrag

Denna gången fick jag sätta händerna i 7gypsies nya papper och brads...
Oj oj ojnu e de mycket saker som måste fixas runt om kring mig. Bla för att jag skulle med på kryssningen som var i  helgen JIPPI!! och som mamma vill man ha allt under kontroll innan man åker (någon känner säkert igen sig...)
Så jag tänkte att jag inte skulle tänka så mycket utan bara göra en snabb layout (ibland kan dom bli dom bästa
layouterna) Jag satte igång och rev sönder papprena, Anders (mannen här hemma) undrade om jag var arg och hade misslyckat med något, efter som jag stod och rev i pappret *L*
Så här blev mitt resultatet ;)


Alla papper är från 7gypsies även metall bradsen (som är formade som pilar)
Texten är olika thickers, stickers och run ons som jag har blandat.
Tagen kan man köpa lösa. Den har jag smutsat ner lite med brun stämpeldyna och satt ett pappers snöre igenom.

Jag lovar att skriva här SNART igen och visa resultaten från en superduper rolig scrappkryssning. 
//Nancy

Kommentarer
Postat av: Heléne

Den här gillar jag verkligen. Du har lyckats igen!!



Kram

Heléne & Anton

Postat av: Niclasnelly

It is the coolest site,keep so!

2012-07-24 @ 07:33:59
URL: http://niclasnelly.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback